Ik vind hem geslaagd door zijn zogenaamde foutheid.
Lekker fout om de pols en schijt aan wie er wat van vind. Hierdoor een echt gebruiksvoorwerp ipv een show off
Daar moet ik je gelijk in geven. Vrij standaard ja.
Vind 5k best veel voor een horloge wat je best snel beu gaat zijn.
Ha ! , ik heb net een pre order de deur (email) uitgedaan voor een Rainbow nu alleen nog in Panama zien te krijgen
waarom ? omdat ik het geweldig vind , niet zo’n ‘je mag je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken’ maar een absoluut FY ! horloge
ik hoop dat de boutiques niet alles eerst krijgen en dan ‘het plebs’ pas ?
Maar ik denk dat het geweldig staat , maar ik draag tegenwoordig ook Neon kleurige 50+ UV shirts
anyway , als ik het zat wordt , denk ik niet want ik vind het een top ontwerp, kan ik altijd nog op het origineel terugvallen
disclaimer : deze kleur stelling kwam ook voor mij als absolute verrassing
Niet alleen een mooi horloge (inderdaad), maar de enige Navitimer waarop je kan zien hoe laat het is, wat ik in een horloge ook wel kan waarderen.
Wat ik me afvraag, heeft de rainbow dan ook verschillende kleuren lume of lichten alle vlakken gewoon blauw of groen op?
mag toch aannemen dat ze voor jou wat kunnen regelen vwb de levering van een rainbow!
De Chronomat met blauwe plaat op Rouleaux is wel een serieus gaaf apparaat zeg.
ik heb geen idee , dat merken we wel
ps de lume licht ook in verschillende kleuren op
Ik vind dat er serieus mooie modellen bij zitten. De nieuwe Chronomat en Super Ocean '57 zijn prachtig.
Ik vind alle '57’s gelukt. Maar de Rainbow is mijn inziens echt gruwelijk mooi. Breitling gaat zeker de goede kant op. De nieuwe Chronomat lijkt ook goed gelukt.
En het is eens een echte limited, 250 stuks enkel voor boutiques. Dus iedereen die 'm lelijk vindt, veel zal je die niet zien passeren denk ik
Wow, de nieuwe chronomat… wat een gave klok is dat nu zeg. Echt mooi geworden.
Die komt op mijn lijstje, helaas onderaan, pas als de loterij geworden wordt komt ie omhoog
Zullen we een spelletje doen wie deze als eerst in het wild spot? Dus niet in een shop, maar op straat?
Limited of niet. Ik vind m prachtig:D…
Goed, maar… Pics or it didn’t happen!
Ik houd het op “apart” maar dat moet gewoon kunnen, het leven is al serieus genoeg!
Ai… de bezel ziet er uit als een krasmagneet