Breitling's online presentatie van de 2020 collectie

Ik vind hem geslaagd door zijn zogenaamde foutheid.
Lekker fout om de pols en schijt aan wie er wat van vind. Hierdoor een echt gebruiksvoorwerp ipv een show off

Daar moet ik je gelijk in geven. Vrij standaard ja.

Heel mooi !

9 likes

Vind 5k best veel voor een horloge wat je best snel beu gaat zijn.

Ha ! , ik heb net een pre order de deur (email) uitgedaan voor een Rainbow :wink: nu alleen nog in Panama zien te krijgen

waarom ? omdat ik het geweldig vind , niet zo’n ‘je mag je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken’ maar een absoluut FY ! horloge

ik hoop dat de boutiques niet alles eerst krijgen en dan ‘het plebs’ pas ?

Maar ik denk dat het geweldig staat , maar ik draag tegenwoordig ook Neon kleurige 50+ UV shirts :wink:

anyway , als ik het zat wordt , denk ik niet want ik vind het een top ontwerp, kan ik altijd nog op het origineel terugvallen

disclaimer : deze kleur stelling kwam ook voor mij als absolute verrassing :slight_smile:

17 likes

Niet alleen een mooi horloge (inderdaad), maar de enige Navitimer waarop je kan zien hoe laat het is, wat ik in een horloge ook wel kan waarderen.

1 like

Wat ik me afvraag, heeft de rainbow dan ook verschillende kleuren lume of lichten alle vlakken gewoon blauw of groen op?

De persfoto’s vond ik maar zozo, bij echte pols foto’s ziet die er toch al beter uit…

8 likes

mag toch aannemen dat ze voor jou wat kunnen regelen vwb de levering van een rainbow!

De Chronomat met blauwe plaat op Rouleaux is wel een serieus gaaf apparaat zeg.

1 like

ik heb geen idee , dat merken we wel :wink:

ps de lume licht ook in verschillende kleuren op

2 likes

Ik vind dat er serieus mooie modellen bij zitten. De nieuwe Chronomat en Super Ocean '57 zijn prachtig.

Ik vind alle '57’s gelukt. Maar de Rainbow is mijn inziens echt gruwelijk mooi. Breitling gaat zeker de goede kant op. De nieuwe Chronomat lijkt ook goed gelukt.

2 likes

En het is eens een echte limited, 250 stuks enkel voor boutiques. Dus iedereen die 'm lelijk vindt, veel zal je die niet zien passeren denk ik :wink:

Wow, de nieuwe chronomat… wat een gave klok is dat nu zeg. Echt mooi geworden.

Die komt op mijn lijstje, helaas onderaan, pas als de loterij geworden wordt komt ie omhoog :grimacing:

Zullen we een spelletje doen wie deze als eerst in het wild spot? Dus niet in een shop, maar op straat?

2 likes

Limited of niet. Ik vind m prachtig:D…

2 likes

Goed, maar… Pics or it didn’t happen! :smile:

Ik houd het op “apart” :wink: maar dat moet gewoon kunnen, het leven is al serieus genoeg!

1 like

Dees zonder die maffe band

1 like

Ai… de bezel ziet er uit als een krasmagneet