Brew watches only

Ah en nog meer? Aangezien hij boven de 150 kost? Ik heb nog een mogelijkheid om naar usa te laten verzenden en bijvoorbeeld laten meenemen door familielid.

Paar euro invoerrecht o.i.d. Nooit echt uitgezocht. Als ik iets buiten de EU koop en er 21% btw bij optel ben ik nog nooit voor verrassingen komen te staan.
Reken jezelf niet te snel rijk, verschillende keren kwam de btw factuur weken na ontvangst.

Er komen vaak ook nog inklaringskosten bij. Varieert ongeveer tussen €10 en €20,- euro.

Plus je betaalt de belasting over gehele bedrag. Kosten horloge + verzendkosten + inklaringskosten.

Deze link hielp mij.

Invoercalculator

Let wel op dat de wisselkoers van die link stamt uit 2018. Tekst van website hieronder
*wisselkoers bijgewerkt op 20/02/18

2 likes

Ah thanks, dat is een handige tool!

Goedemorgen! :sunny:

12 likes

Dat kleurt lekker bij elkaar!

Jahoor, toch gevonden op 24Chrono via Duitse verkoper! Niks geen belastingen. Prachtig horloge en dank voor het meedenken!

10 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA!

Wow zie net die brew metric. Wat een gave horloge! Is er iemand in dit topic die er vanaf wil?

2 likes

Na de vakantie ga ik eens kritisch kijken naar de collectie, dus wie weet…

Zoek nog een licht horloge en vind de witte Retrograph wel een kek ding. Moet me er alleen nog even overheen zetten dat het een (meca)Quarts is…

Plaatje voor de sfeer:

2 likes

Ah joh, voor dat geld.

Wel lekker dat hij 's ochtends altijd goed staat :wink:

1 like

Goedemorgen! :coffee:

9 likes

Precies! En over een half jaar mag ik hier in het blauw, dus als het niet bevalt is dat te overzien.

Geinig ding!

https://www.brew-watches.com/watches/brew-metric-automatic-steel

6 likes

Koopje dit! :face_with_hand_over_mouth: :stuck_out_tongue:

2 likes

De automatic doet het hem niet helemaal voor mij qua stijl. Dan vind ik de Retro & Black PVD versies gaver! Afgelopen dagen maar weer eens de FXD afgedaan ten faveure van de Brew!

9 likes

Blijft een topper

Die is inderdaad heel goed gelukt! :star_struck: