Brothers in Arms...🙏

58 likes

Leuk informatief stukje tekst erbij. Nee geintje, mooie combi! Beide staal, Pepsi en toch zo verschillend.

3 likes

Mand.

Jammer van die rivet band op de Tudor. Draagt hij veel groter dan de GMT-Master?

1 like

Ik zou de Tudor pakken & een weekje of wat naar de Malediven vliegen om de GMT eens flink te laten genieten van het tijdverschil. Enige jammere is toch die Rivet idd.

2 likes

De Tudor naast de Rolex lijkt toch een beetje Top Oss naast Real Madrid nu

8 likes

Mooie Tudor. De bezel insert is netjes met de goede verhoudingen wat betreft de cijfers. De Rolex cijfers zijn echt in elkaar gepropt. Ook nog een cyclops… Misschien de oudere doelgroep in het vizier die grotere letters nodig hebben :face_with_monocle: . Sowieso vind ik de kroon van een Tudor zonder crownguard mooier. Tsja, Tudor wint voor mij. Zou je 2 Tudors kunnen kopen voor de prijs van 1 Rolex :thinking:

7 likes

Haha, Oss uit altijd lastig.

Zou ze graag beiden bezitten maar vind zelf de Tudor eigenlijk mooier. Rustiger voor mijn netvlies😊

3 likes

Makkelijk! Hou je nog ruimte over voor een 1601 of OP39…:wink:

1 like

Ik heb de Tudor al enige maanden. Super klok. Loopt perfect en draag heel fijn. Wel een dikkere kast dan de Rolex. Enig ‘smetje’ is de kleine beschadiging door het openen en sluiten van de sluiting. Maar een horloge, hoe zuinig je er ook op bent, krijgt altijd gebruikerssporen.
De Lex is er sinds gisteren. Draagt ook heerlijk in balans. Doordacht is ook het feit dat je door een “handigheidjes” het direct een halve schakel groter kunt maken voor de warme dagen. Geen glidelock dus, maar mis het niet. Wordt vervolg.

4 likes

Super Nice stel @subje! Iets met grote en kleine broer :rofl:

1 like
1 like

Zoek het origineel.

1 like

Nice.

1 like

Iemand die een Steinhart en een Aramar erbij heeft? Dan heb je een fourpack Pepsi :wink:

1 like

Joh, ik dacht dat WIS zo iets konden waarderen. Ik vond het wel een grappige zet.

Ik vind het ook niet lelijk, hij draagt niet fijn. Bij de Diver 65 bijv. Vind ik het weer helemaal top.

1 like

Ik heb een vraagje, Past de Rolex band op de Tudor?

Ah, op die fiets. Hoe draagt ie niet prettig dan? Stug of prikt ie ergens?

Killt de haren van je pols af.

Deze niet:

Vandaar mijn voorkeur, en inderdaad allebei in het bezit (of gehad).

3 likes

Dat blijft ook zo’n heerlijk topper👍🏻

Ooit ruilen tegen een OP39?..:wink: