Mooi!! Heel veel plezier die dag, geniet er van!
Én gefeliciteerd uiteraard!
Nog gefeliciteerd! En toevallig, wij hadden ook deze gelofte boekjes, maar dan ik zwart en wit!
Dat heb je fout.
Ik zeg daar hetzelfde als hier: ik herinner me niet wat ik op mijn trouwdag droeg, maar het feit dat ik een Squale 1521 droeg bij het tekenen van de scheiding is legendarisch.
Beste dag ooit. Beste beslissing ooit.
Getrouwd
Dan weet je wel hoe laat het is.
Ben al 17 jaar getrouwd en geen spijt van hoor, dus het bestaat nog.
Gefeliciteerd. Had t liefst een horloge gehad ipv trouwring :).
Ik had geen horloge aan, blijkt een etiquette te zijn en ik vond t idee daarachter wel mooi. Vandaar.
Allereerst gefeliciteerd. Veel geluk samen.
Ben zelf 18 jaar getrouwd en weet niet meer welk horloge ik om had. Was daar destijds niet bewust mee bezig
Proficiat, na 6 of 7 huwelijken (over no 5 bestaat onduidelijkheid) blijkt mijn collectie niet groot genoeg en heb ik besloten om vooralsnog niet meer te trouwen.
Nice
Ik had de zwarte variant om toen ik trouwde in 2010 , niet speciaal ervoor gekocht maar dat was toen mijn daily .
Ondertussen al jaaaaren niet meer omgehad en wat ziet hij er gehavend uit
Loopt wel als je even schudt maar doet 2 sec per tik.
Misschien eens iemand hier zoeken die hem kan repareren
Gaaf idee!
Nou bedankt voor de support, ik ga er wel wat mooi van maken
Uiteraard hoop ik dat jouw huwelijk fijn gaat worden voor alle betrokkenen. Iets met eindeloze kopjes thee, af en toe een mooie reis, en de mantel der liefde.
Ik geloof dus ook niet dat jij de mentale steun van een complete rando op internet nodig hebt om je huwelijk leuk te maken. Gelukkig maar. Mocht dat toch wel het geval zijn, dan zien we je hier over een paar jaar wel terug met je scheidingshorloge.
Laten we het niet hopen - en dat verwacht ik zeker niet!
Wat is dit bizar! Ik ga over twee weken trouwen en heb exact zelfde horloge via HF aangeschaft met dezelfde intensie. Kortom een zeer goed idee!
Mooi zo’n Tudor. Ik ben getrouwd met m’n Omega Seamaster Professional om.
Maar goed… Huwelijk over en de Omega verkocht. Haha!
Bij het tekenen droeg ik m’n Maurice LaCroix Aikon.
Safe to say: Die gaat niet meer weg!