Brunmontagne: nieuw jaar, nieuw model. De Ambassador!

Ben je in gelegenheid om naar de Rikketik te komen de 28e? Daar heb ik het horloge sowieso bij me namelijk. En anders is het ook altijd mogelijk om persoonlijk eens met elkaar af te spreken zodat je het horloge kunt passen!

Zodra ik hem terug heb plaats ik sowieso graag een foto!

1 like

Laat ik dan even de foto delen die ik van deze beauty maakte op mijn pols bij de Rikketik half januari van dit jaar. Met dank aan Pascal!

2 likes

Ik hoop het, als ik met Ed mee kan rijden :+1:

1 like

Deze foto had ik al eens gezien, maar op deze foto lijkt de kast erg “onaf” zeker met de “te grote” case back en vrij dof oppervlak van de kast.

Ik hoop dat deze foto een beetje vertekend.

1 like

Dat wat je ‘dof’ noemt is m.i. geborsteld en wel van boven naar beneden. En ja, dit was dacht ik nog een prototype dus het zal allemaal nog wel beter worden.
De bodem en de bezel zijn ook 1 mm breder dan de kast zelf. Dat is wat ik zie en denk te weten……

1 like

Trouwens… Wie is “Cool Gary”?

1 like

Jup! Dat is iets wat ik je kan garanderen.
Dof is in werkelijkheid juist gesatineerd en maakt juist het contrast tussen de bezel, caseback en kast mooi duidelijk. Ik stel voor dat je hem in het echt een komt bewonderen :wink: .

Klopt helemaal! :wink: Dat geeft juist mooi diepte aan de kast en maakt het geheel wat unieker!

Hahaha ja mooi he. Ik vond het zo’n leuke typfout dat ik hem had laten staan.

2 likes

Gisteren het gamma van Ambassador prototypen uitgebreid! Dit zijn nog steeds de definitieve kasten niet, maar toch leuk om alvast te laten zien! :grin:

11 likes

Zekers, geeft toch een idee wat er mogelijk is vwb de wijzerplaten :+1:. En morgen mee naar Rikketik natuurlijk :smiley:

2 likes

Die kleuren icm die banden zijn wel tof.

2 likes

Bedankt! Het zijn ontzettende bandensletten ben ik al achter! Uiteindelijk ga ik ze straks leveren met een croco lederen band maar voor nu was het even experimenteren :slight_smile: .

2 likes

Gaat voor nu even om het idee toch, echt benieuwd naar de reacties Pascal :+1:

1 like

Jazeker! Precies dat. Leuk om het concept te kunnen delen en de weg naar het uiteindelijke horloge!

1 like

Probeerseltje hier. Foto uploaden in Gemini plus de opdracht “Verwijder watermerk”. Is blijkbaar in 10 seconden gemaakt… oppassen dus :face_with_peeking_eye:

5 likes

Is het altijd met AI, daarom plaats ik hier op HF idealiter alleen zelf foto’s die met AI bewerkt zijn :wink: .

3 likes

En zo hoort het, Jur kan daar best wel streng in zijn ivm het merkenrecht!

1 like

Als je wil haal ik em weg hoor! Was meer om aan te tonen hoe makkelijk dat blijkbaar gaat

2 likes

Neuhhh ik zal bij deze zeggen dat het prima was om dat aan te duiden voor deze keer. Leren we alleen maar van. :slight_smile:

2 likes