Jubilee is beschikbaar voor de Ambassador?
Nee, zo’n exacte band bestaat al, in de zin dat heel veel merken zo’n band hebben.
Vind ik daardoor minder interessant
. Dus als er een stalen band komt dan wil ik wat bieden dat uniek(er) is!
De Ambassador was destijds primair bedacht als dress watch maar begint lekker veelzijdig te worden. Dus hij was bedacht met een lederen band, de rest moet ik nog goed over na gaan denken
.
Ja maar het is dan ook een fantastisch mooi model band. Sjiek, wat bij het horloge past. Oyster/Bor/Mesh vind ik dan juist weer utilitair en niet passen bij de Ambassador.
Of een H-link
Heb er even een flink watermerk overheen gegooid. Dan duikt het niet elders op.
Wat een zonnig horloge, mag daar een knal gele band aan vast?
![]()
Haha thanks! Wou er idd net wat over zeggen. Ideaal dat AI voor beeldende zaken als dit.
Ik snap je, ik ben het ook wel met je eens. Misschien moet ik wat commerciëler gaan denken. Ik zou dan toch liever zelf iets bedenken haha. In feite heeft Brunmontagne al 2 GADA horloges met de Connector (wel unieke band) en de Representor (ook niet geheel uniek). Nu ik dat zo zeg… ![]()
If it works, it works I guess. Wat zeggen jullie hier verder van het idee? Bedankt voor de input Sander!
Hahaha ik heb er helaas geen liggen, maar het zou hem wel lekker laten knallen natuurlijk!
Dat dus. Wordt uiteraard verwijderd als je erom vraagt. Maar puur voor beeldende zaken kan het heel verhelderd zijn.
De Ambassador staat bij mij wel op het lijstje. Ben erg benieuwd wat er nog meer volgt ![]()
Je hebt het mooi opgelost zo
. Het werkt zeker! Ik weet nog wel dat ik in het verleden lang moest wachten om iets te kunnen laten zien met designs. Ideaal dus!
Leuk! Ik zal de komende tijd ook wat plaatjes tonen van de andere dials! De meteoriet moeten we nog even op wachten natuurlijk haha.