Je kan natuurlijk ook gewoon Assie inhuren, die maakt mooie foto’s zoals bekend. Alleen mogen er geen stippen op een bezel staan ![]()
Maar wacht in spanning af op die mooie Ambassador ![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon Assie inhuren, die maakt mooie foto’s zoals bekend. Alleen mogen er geen stippen op een bezel staan ![]()
Maar wacht in spanning af op die mooie Ambassador ![]()
Haha ik zal het in mn achterhoofd houden!
Ik vind ze op het eerste oog iig heul erg vet! Zo’n zin om er weer mee aan de slag te gaan. Blijft altijd een leuk moment!
Ziet er veelbelovend uit
Bedankt! ![]()
Naast alle leuke dingen die nu uit het HFLE topic komen gisteren ook even met de huidige Ambassador geëxperimenteerd! Van alle opties had ik deze niet direct als eerste uitgekozen, maar hij is in het echt wel super geslaagd! Champagne!
Super mooi,.elegant en een tijdloze klassieker in wording…
Bedankt Serge! Mooi compliment ![]()
.
Ik zie dit net pas. Vond de bezel er op de foto’s altijd wat “vreemd” uitzien maar kon er m’n vinger niet op leggen wat er dan niet klopte.
Maar door de concave vorm vervormd alles op de foto anders dan wat ik normaal gewend ben.
Ik vind dit wel heel mooi. Ben nu wel benieuwd hoe dat in het echt oogt.
Wat is de diameter?
Haha klopt! Ik draag hem nou al een tijdje dus ben er helemaal aan gewend! Keek er zelf eerst ook wel apart tegenaan!
Thanks man! Moeten we maar eens wat voor regelen
.
De kast is 38mm. De caseback en bezel zijn beide 39mm
.
@Casimir25 thanks ![]()
Wie weet komt het nog een keer maar je weet een beetje hoe ik momenteel in de wedstrijd sta.
Precies! Bij twijfel altijd doen… ![]()
![]()
Bij champagne hoort champagne ![]()

Je loopt 5 uur achter. Santé!
Cava in mijn geval
Haha was gisteravond… Ik ben een deel hierna ook kwijt
![]()
Tafelavondje met de mannen…
Lekker man, proost!
Heel mooi horloge! Ben heel benieuwd hoe die paarse irl is.
Bedankt! Ik stiekem zelf ook
… Denk dat ik die als volgende ga proberen! Moet overigens zeggen dat er opvallend veel interesse in paars is! Leuk om te zien!
Een metalen band, wordt dat ooit een optie? Als jubilee lijkt me dat echt heel erg mooi.
Oehh we zijn voor het HFLE voorstel al bij het station mesh geweest. Een stalen band, lijkt me wel mooi! Maar dan geen jubilee band (die is er immers al)
.