Brunmontagne: nieuw jaar, nieuw model. De Ambassador!

Ben zelf niet zo’n liefhebber van de textuur, is voor mij te onrustig/ te druk.
Ben ook wel benieuwd naar een groene versie.
Die paarse is wel echt heel goed gelukt :see_no_evil:

1 like

Ja ik kan dat wel volgen eigenlijk, ik denk dat de clean/gladde dials het horloge wel echt een dress look zullen geven en de dials met structuur het net even iets meer uitgesproken zullen maken. Uiteindelijk is nog even afwachten tot ze er zijn!

Bijna maart ! :blush:

2 likes

Duurt nog even :face_with_hand_over_mouth:… Heb wel zin om met de nieuwe platen aan de slag te gaan! :grin:

3 likes

Tijd voor een wristshot! Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe dials, maar blauw is toch wel erg lekker!

9 likes

Dat vind ik echt een prachtig horloge, stijlvol, minder is meer. En dat blauw, ja!

2 likes

Geslaagd model. En die paarse variant is ook leuk!

1 like

Mooi om te horen, bedankt! En precies zoals bedoeld :slight_smile:.
Eigenlijk iets wat ik tot op heden met alle modellen heb proberen te doen, al is de Connector wellicht wat meer uitgesproken.

Haha helemaal met je eens! Lekker makkelijk te combineren ook.

Bedankt! Altijd leuk om te horen! Ja ik ben ook erg nieuwsgierig naar de paarse variant.
Tot op heden heb ik dat over paars ook nog het vaakst gehoord volgens mij, goed teken!

1 like

Trouwens… Over paars gesproken…
Dit geeft een beter beeld van beide varianten! (Zodra ze binnen zijn maak ik betere foto’s)…

4 likes

Allebei leuk!

2 likes

Ik begrijp dat de dikte voor de handwinder en de automaat gelijk is?

1 like

Klopt! Stifhoogte is voor beide uurwerken net anders en dat lossen we op door de bezel net iets aan te passen bij beide varianten. De kast blijft hetzelfde.

1 like

We spraken elkaar op de Rikketik in november. Deze wijzerplaat spreekt me erg aan.
Graag ook in zilverkleurige indexen en wijzers…

Plaatje…

4 likes

Ah leuk! Voor mij wel eens lastig om namen/gezichten bij de aliassen hier te koppelen :wink:.
Ik ga er gelijk achteraan. Ik krijg die vraag wel vaker namelijk. Voor nu zou ik 10 stuks laten maken op deze manier, maar wellicht ook goed om er een aantal in zilver te laten maken inderdaad!

Bedankt!

4 likes

Geregeld! Er komen ook wijzerplaten met zilveren indexen! De wijzers heb ik al :slight_smile: .

2 likes