Erg mooi en heeft zeker een chique uitstraling
De caseback vind ik ook prachtig uitgevoerd.
Voor mij persoonlijk had er gewoon een marker ipv een 12 op de plaat kunnen zitten.
Dat is wel heel leuk zeg!
Wordt wel interessant zo. Daar gaat m’n poen weer
![]()
Heel erg mooi, heel veel mooie kleurtjes, maar dat maakt het kiezen wel echt moeilijk
Als ik nog eens geld vrijmaak voor een horloge staat deze hoog op het lijstje …
Ik blijf dit topic volgen, misschien dat ik het beter niet zou doen ![]()
Alle succes wens ik je van harte toe, @Brunmontagne aka Pascal Bruinenberg. Wat een prachtig resultaat met dit mooie design van jou. Chapeau ! ![]()
![]()
N.B. : wellicht wint-ie de verkiezing mooiste horloge van dit jaar 2026. ![]()
![]()
Leuk om te zien dat het horlogeavontuur een vlucht lijkt te gaan nemen! Zeker na je sympatieke en bevlogen uitleg over het ontstaan van Brunmontagne tijdens de haagse GTG.
de Connector vind ik oprecht gaaf, mega onderscheidende kast constructie die toch mooi op de pols ligt! Een van de weinige dingen waar ik nog niet erg aan kan wennen zijn de gebruikte fonts om ‘12’ aan te duiden.
Hoop veel updates te zien hier!
Leuk om te horen, bedankt! ![]()
De caseback zal nog worden voorzien van gravuren uiteindelijk, maar ik vind dit ook wel een mooie toevoeging naast de gebruikelijke geschroefde casebacks
.
Haha ja die 12, ik vind dat persoonlijk juist weer wel wat hebben en het komt overal terug natuurlijk. Maar wie weet probeer ik het nog eens clean/zonder
.
Haha bedankt! ![]()
Sorry - not sorry I guess? ![]()
Bedankt!
Haha ja het wordt wel flink uitgebreid he op deze manier, ik denk dat ik zelf ook vol met keuzestress zit binnenkort
…
Leuk, ik zal proberen je aandacht er een beetje bij te houden in dat geval haha!
Haha bedankt Frits! Als ik zo zie welke gevestigde merken horloges er tussen al het moois zitten op dit forum dan vermoed ik zelf van niet! Maar wie weet
.
Ah leuk om te horen Remco, bedankt! Vond het ook een erg leuke en gezellige GTG en als ik dan ook nog eens de ruimte krijg om mijn verhaal te doen… Mooier kan niet
.
Doet me ook goed om te lezen dat de Connector zo gewaardeerd wordt. Merk wel dat hij nog veel te veel onder de radar is en ik er te weinig aandacht aan heb gegeven, iets waar ik komend jaar mee bezig ga! Bedoel je in dit geval de 12 zoals bij de Connector of bij de Ambasssador? ![]()
Ik ga mijn best doen!
Dat zou Pascal leuk vinden, maar nog leuker als je een pre-order voor de Ambassador bij hem besteld
. Trouwens heb je al een Brunmontagne in je collectie, je zou kunnen beginnen met een Representor. Niet duur en zeker betaalbaar ![]()
Hij is mij wat te fors maar zeker een mooi horloge ![]()