Bedankt!
In feite worden ze nu op bestelling gemaakt. Dat geldt wel voor de huidige blauwe variant. De andere platen gaan nog wel even iets langer duren, ik vermoed Q2 dit jaar.
Thanks! Goh wat stom, ik heb even alle foto’s doorgezocht maar heb er nooit 1 gemaakt haha.
Heb hem hier nu ook even niet bij de hand, maar heb wel een plaatje gevonden van het design/ontwerp waar je het duidelijk op kunt zien. Zodra ik hem bij de hand heb maak ik even een goede foto!
Graag gedaan en jij bedankt voor je mening! Ik had vorig jaar mijn Connector mee naar Dubai bijvoorbeeld, daar legde ik uit dat het horloge rond de €1800 ging kosten en daar was men oprecht verbaasd in de winkels dat ik dat kon maken voor dat geld haha. Zo zal het altijd een leuk ontwerp van gesprek blijven.
Bedankt! Leuk om te horen!
Wie weet komt dat in de toekomst nog eens .
T is voor mij beetje n gevalletje v over-engineered.
Meer als 100m wr kom ik niet aan. Maar met de sauna bezoekjes heb ik liever n horloge die naar ISO normen is gebouwd voor n duiker die wat meer temperatuur schommelingen aan moet kunnen.
Schroefkroon is meer n ervaring v n oud collega die tijdens t koken ineens merkte dat zn kroontje was open geraakt en er vocht in zn horloge zat .
De shroud v mn Monster vind ik wel erg fijn tijdens t klussen en werken. Wil nog wel eens tegen dingen aan stoten.
De dikke en flinke gelumede wijzers en indices zijn met mn slechte oogjes geen overbodige luxe.
En dan vind ik eigen zo n sportief horloge eigenlijk wel gewoon stoer om te dragen en past imho prima bij mijn kleding stijl. T is niet dat ik in n pak rond loop. Dan is mn daily beater wel wat aan de grove kant.
Het is grappig, want die Monster is ook zo dik dat je tegen dingen aan stoot. Als je horloge maar half zo dik is… Wat die ogen betreft zou ik eens naar de opticien gaan.
Maar serieus, ik hoor wat je zegt. Ik probeer alleen te zeggen dat nettere horloges breder gebruikt kunnen worden dan men vaak denkt. Het blijft een stalen kast met een saffierglas.
Eens! Ik droeg mijn Ambassador vaak ook gewoon als ik op klus was of hier rondom huis bezig was. Sloeg wel een keer mn glas kapot (nog mineraal) maar ach…
Daarom vind ik t ook fijn dat bij mn Monster de bezel conisch gevormd is, waarbij de randen hoger staan dan t midden, waardoor deze stoten tegen t glas helpt te voorkomen.
En de shroud helpt op zijn beurt weer stoten tegen de bezel te voorkomen.
Mochten er nog mensen zijn die komende zondag naar de Rikketik gaan en het horloge wel eens in het echt willen zien, ik zorg dat ik hem mee heb! Ik sta buitenste ring bij de ingang rechts geloof ik. In ieder geval vlak bij de ingang haha!
De grijs/wit ontwerpfoto van de zijkant van de bezel maakt het allemaal veel duidelijker. En veel mooier wat mij betreft. Dacht dat een erg bolle zijkant was op de foto’s vanaf de bovenkant. Maar dit is voor mij een heel nieuwe variant, niet eerder gezien. Gaaf!
Wellicht dat jullie het al hadden gespot in het andere topic, maar dit zijn de wijzerplaten ook nog voor de SW200 variant van de Ambassador. Ben zelf erg benieuwd hoe die gaat worden. Lekker clean denk ik!
Bedankt! In feite is het dezelfde blauwe kleur en zijn het dezelfde indexen en wijzers (andere kleur weliswaar) als mijn prototype.
Bedankt! Ik noem het zelf altijd een bezel haha. Maar volgens mij kan beide toch?
Dat begrijp je heel goed! Voorheen had ik dat nooit kunnen doen maar sinds we hier zelf assembleren is dat geen probleem.
Wel geldt elke variant als een soort pre-order en bestel ik ze pas zodra er 1 of meerdere zijn verkocht. Ik heb altijd minimale aantallen qua productie dus om er nou gelijk 1400+ te bestellen was me wat te gek haha. De donker grijze SW200 variant wordt nu iig wel alvast in 50 stuks gemaakt.
Ze staan nog niet in de shop/catalogus omdat er nog foto’s etc moeten worden gemaakt.