Brunmontagne only

Dit mooie horloge, ontwikkeld door Pascal verdient m.i ook een eigen topic voor de dragers van de Brunmontagne representor. En we zijn er nog lang niet want Brunmontagne blijft zich verder ontwikkelen.
Ik trap af met mijn beschrijving van deze mooie Brunmontagne representor die ik reeds in mijn bezit heb.

Brunmontagne representor, Het betaalbare horloge met zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet zomaar een horloge, kijk maar eens naar de prachtige afwerking, de mooie scherpe lijnen van de kast en daarnaast de mooie blauwe accenten welke terug komen op diverse plekken van de kast, de bezel en de kroon gelijk aan de mooi blauwe dial met sunburst.
En niet te vergeten het saffierglas in het horloge

De kast is van het oersterke 316L staal met daarop een stalen bezel. Als we wat verder kijken zien we hoe mooi de massief stalen band zich mooi aansluit aan de kast. Tapperd mooi van 20mm naar 16 mm met een solide sluiting, wat zeker ook een pluspunt is de quick release waar door de band makkelijk gewisseld kan worden met o.a een leren, rubberen of een canvas band. De motor van dit horloge is een robuuste Seiko NH35 uurwerk met een gangreserve van 40 uur welke te zien is door het glas van de case back. Dit horloge is zowel als een sportief en dress horloge te dragen. Dit horloge is zowel in 40mm als in 42mm te verkrijgen. Voor de duidelijkheid, ik heb geen binding met het bedrijf Brunmontagne! Ben gewoon een horloge liefhebber die zeer tevreden is met dit horloge. Als liefhebber van horloges kan ik niet anders zeggen dat deze een aanrader is! :+1:

Hoop echt dat de Brunmontagne dragers hier ook hun representor laten zien en hun ervaring met de Brunmontagne hier delen.

Natuurlijk foto’s die ikzelf gemaakt heb van dit prachtige horloge.


12 likes

edit: het horloge is 11mm dik en 10 ATM

2 likes

Er bestaat al lang een topic over. Kerel stop toch met die wanhopige pogingen om een TL te stijgen.

12 likes

mooi, alleen die naam he…

Knipsel

1 like

Waarom mag hij niet klessebessen en horloges verkopen?

4 likes

Super mooie complimenten, dank daar voor! :grin:

Dit is iets wat ik uiteraard helemaal graag lees! :innocent:

Dit is gelukkig al even gaande op het forum! Ik zag hem hier boven al voorbij komen:

2 likes

Ik ben altijd netjes en correct naar u gebleven, maar krijg sterk de indruk zodra ik iets plaats of een topic open dat bij u de maandelijkse sirene afgaat!
Even voor de duidelijkheid (heb het u al meermaals verteld), ik plaats geen topics of berichten om daardoor te stijgen naar een andere TL. Mijn vriendelijk verzoek is om niet meer op mij te reageren, ondanks uw negatieviteit iedere keer naar mij toe, gaf ik u toch likes als u een NA o.i.d plaatste. Verwachte natuurlijk nooit een like terug. Daarnaast heb ik gezocht of er een topic bestond met Brunmontagne only, niet dus. Wel andere topics. Nu weet ik dat u graag stage zou willen lopen bij een moderator om daar uw kwaliteiten te laten zien. Nou @PLP, als u op deze manier (in ieder geval mij) mensen met lullige opmerkingen lastig valt, verwacht ik daar geen toekomst in voor u.
Nogmaals PLP, ik ben niet wanhopig om TL-2 te worden en al zeker niet om horloges te verkopen. Biedt alleen 1 of meerder horloges aan voor een goed doel op het HF, maar blijkbaar ontgaat dit u alles. Ik ben geen vlagger, dus daarom probeer ik altijd iets met een HF lid uit te praten. Maar als dat tot niets leidt, tja dan blijft alleen vlaggen nog over. Dus nogmaals mijn redelijke vraag, laat mij met rust, sla alles van mij over, geef geen likes a.u.b en die zal ik bij deze ook niet meer aan u geven.
Mvg, Ferry

9 likes

P.S.
Had wel Show je Brunmontagne gezien, maar zoals ook bij andere merken op dit forum dus niet Brunmontagne only. Mocht iemand zich gekwest voelen of beledigd en TL3 is mag hij ook dit topic verwijderen. Mijn intentie was in ieder geval goed!

3 likes

Laat je niet opnaaien Fred, niks aan het handje. Ik heb je hier leren kennen als een enthousiaste liefhebber. Laat die zure mensen hier maar lekker links liggen. Sommigen proberen het plezier op ons aller mooie forum te vergallen, het zijn steeds dezelfde figuren. Je herkent ze meteen. Trek je er niks van aan. Ga vooral zo door!

En plaats vooral nog wat foto’s van je mooie Brunmontagne!

7 likes

Dat is juist.

Hoi toch eens op met die @fredpanarai af te zeiken. Ik zie jouw naam onder elke post van hem en altijd is het een pissige opmerking. Wat is dat toch? Ben je soms verliefd op hem en heb je de pest in dat je hem niet kunt krijgen?

7 likes

Dit is te dom om op te reageren. Fijne dag nog Petra.

1 like

Ik heb Brunmontagne leren kennen toen hij rondging als fiffer. Ik vond hem meteen al geweldig: robuust staal en toch elegant, origineel ontwerp, ontspiegeld saffierglas en een degelijk Seiko-uurwerk. Ik heb hem later gekocht op rubber en weer later kocht ik de metalen band erbij. Op rubber vind ik hem het mooist, maar op staal is hijbook prachtig.
Het gaat trouwens om de zilverkleurige versie van 40mm, een mooi formaat voor mij:

9 likes

Mooi ook met die witte dial, staat je goed :+1:, hoe het doet op rubber weet ik nog niet. Heb wel een lerenband besteld, maar daarnaast heb ik ook de representor Epilogue LE besteld met een stalen en rubberen band. Lekker uitwisselbaar die banden met die andere die ik heb. Wat ook fijn is dat de banden allemaal een QR hebben, o zo makkelijk om even te wisselen :smiley:
Die Epilogue is nu trouwens nog te bestellen als pre-order, binnenkort gaat te retail prijs omhoog. Dus als je die ook mooi vind, snel bestellen in de pre-order.

4 likes

Ferry, heel veel plezier met je Brunmontagne.
Dat heb ik ook met jouw ex.

3 likes



Aan Brums geen gebrek hier. :rofl:

5 likes

Leuk dat je er 2 hebt, toevallig had ik het er vanmiddag met mijn vrouw nog over dat een mesh band ook niet verkeerd zou zijn. Nu ik die met de groene dial zie is dat voor mij een bevestiging dat er ook prima een mesh band om kan, gelijk weer een andere look :+1:

2 likes

Zeker. Maar dan wel een echte Brums mesh.

6 likes

Ha, heb gelijk even contact met hem opgenomen of hij nog een mesh band heeft liggen want die wil er ook bij :smiley:

2 likes

Ik wist niet dat die er waren. Weer eens kijken op de site. Mesh zit zo lekker.

3 likes