Bulgari / Bvlgari only

Ik vind de ultra thin octo echt een geweldig ontworpen horloge, maar het formaat doet mij wel vermoeden dat hij voor mij te groot zou zijn. De meerdere berichten hier over de draagbaarheid doen mij echter twijfelen of het niet toch een keer moet proberen, want ik heb hem nog nooit ergens gezien. Er zijn niet veel verkooppunten in Nederland die hem op voorraad hebben, volgens mij.

3 likes

Beetje late reactie, maar Ace in Amsterdam heeft bijna alle varianten liggen. Ze zijn inmiddels geen dealer meer vanaf 1 januari, dus weet niet wat ze met de oude voorraad gedaan hebben

1 like
5 likes

Dit is wel lekker hoor!!

1 like


15 likes

Nice! Gekocht??

1 like

Tijdje terug alweer, heel blij mee!

1 like

Effe op slomo gefilmd :nerd_face:

9 likes

Ik vind dit een modern icoon :ok_hand:

2 likes

Echt een prachtig horloge! :heart_eyes:

Maar nu ik gehoord heb welk geluid het maakt….

4 likes

Haha dat was de buurman met z’n tractor :nerd_face:

1 like

Bulgari Sets A New Record (Again) For The World’s Thinnest Watch With The New Octo Finissimo Ultra

:star_struck:

En dat slechts voor een vierde van de prijs van de RM / Ferrari

2 likes

Ik wil al zo lang een finissimo kopen. Alleen erger ik mij kapot aan de end links. Alles is mooi gemaakt door Bvlgari alleen passen de end links voor geen meter.

Hoe krijg je zoiets door de QC heen? Waarom werk je alles mooi af en stop je bij de end links.




5 likes

Niet doen.

Dit is Italiaans karakter.

Bellissimo!

Dit valt nog mee. Bij de keramische versie kun je je vinger er bijna tussen steken soms.

1 like

Hey ik wist niet dat dit topic er was :innocent:

Mijn NA, wel een oudje hoor.

Ben er blij mee, fijne zondag

7 likes

Ik vind het onkunde. Alsof ze een stagiair een slijptol hebben gegeven om even vier gleuven te maken om de band te monteren.

De andere stagiair stond aan het roer van het ontwerp van de end links en waar het gat zou komen voor de pushpins. het is gewoon broddelwerk dat in schril contrast staat van het design en de geweldige afwerking van de rest van het horloge.

Ik zou niks liever willen dan een in titanium kopen maar na meerdere keren passen is dat niet gelukt.

Dat bederft idd de pret. Lijkt me met speling te maken te hebben. Als hij vlak ligt zie je het niet


5 likes

Nav jouw rant heb ik mijn horloge even opgehaald om te kijken of dit echt zo’n issue is. Wat jij aanhaalt is mij eerlijk gezegd eerder nooit opgevallen en zelfs na er nu op gewezen te zijn zie ik de issue niet echt.

Ik vind dit een waan-zin-nig gaaf ontworpen en gemaakt horloge. ‘Een beleving’ noem ik het vaak. De dikte, het contrast tussen de voor- en (open) achterkant, het uurwerk met decentrale rotor etc

Ik heb mijn horloge aangeschaft na een zelfde horloge een dag op proef gekregen te hebben van Ace.

Toen ging ik voor de bijl.

Een mega ding. In mijn optiek.

Mijn horloge:

6 likes

Hier een foto van die van mij. Ik zie ook het probleem niet echt maar het had inderdaad allemaal iets strakker gemogen. Je hebt dan wel weer risico dat het klem komt te zitten en gaat schuren. Ik denk zelf dat het een wel overwogen beslissing is geweest om de endlinks wat ruimer te maken.

2 likes