Bulgari / Bvlgari only

Dat is de mijne. Niet de Roma.

2 likes

Ahja corrrectie! Haha
Ook een heel mooi horloge :100:

1 like

Eerlijk is eerlijk… wat is deze ontzettend gaaf! Die wijzerplaat heeft dezelfde vibe als die titanium, maar ik vind deze stiekem nog vetter! Geniet ervan! :sunglasses: :partying_face:

3 likes

Ik ook! Matte platen ogen vaak wat … mat. Deze leeft veel meer.

3 likes

26 likes

Out of this :earth_americas:. Gave aankoop!

De mijne:

14 likes

Zo mooi!

21 likes

Platina rotor maakt het ook wel uniek. Om genoeg gewicht te creeren voor de rotor omdat deze zo klein is. Prachtig! :heart_eyes:

2 likes

Genieten hoor :drooling_face:

20 likes

Ik dacht laat ik ook eens meedoen…

9 likes

Tempting!

15 likes

Lekker hoor.
In real zo veel mooier dan op een foto vast te leggen.

Wat vind je zelf?

Ik zeg doen, wat een fijn,
bijzonder en eigenzinnig horloge! :+1:

Het blijft een mooi en bijzonder horloge

12 likes

Prachtig. Heb lang getwijfeld tussen de grijze en de blauwe. :ok_hand:

1 like

Ja heel tof. Ik was bang dat hij te groot voor me was, maar deze spiegelshot ziet er wmb goed uit.

Mijn vrouw was er ook over te spreken (en die vindt het normaal gesproken maar een onzinnige hobby). Blijft veel geld wel :laughing:

5 likes

Herkenbaar ik had ook de aanname dat hij te groot zou zijn voor mijn 17cm pols maar dat blijkt in de praktijk anders.

Ps. Ace Jewelers stopt per 1-1-24 met Bulgari en heeft de titanium versie nieuw op voorraad liggen met 30% korting :shushing_face:

2 likes

Rustig hier bij dit ondergewaardeerde merk :sweat_smile:

14 likes

Hij valt kleiner dan je zou denken inderdaad. Staat je heel goed! Op mijn 17,5 cm polsen gaat het uitstekend.

12 likes

Ik vind de ultra thin octo echt een geweldig ontworpen horloge, maar het formaat doet mij wel vermoeden dat hij voor mij te groot zou zijn. De meerdere berichten hier over de draagbaarheid doen mij echter twijfelen of het niet toch een keer moet proberen, want ik heb hem nog nooit ergens gezien. Er zijn niet veel verkooppunten in Nederland die hem op voorraad hebben, volgens mij.

3 likes