Ik vond de band niet solide voelen en de aansluiting van het glas op de bezel vond ik niet echt lekker ogen. Zal wellicht aan mij liggen… op foto’s vind ik hem nog altijd prachtig maar kopen zal ik m niet.
Ik vond de Bulgari ook indrukwekkend om te zien. Heb er een paar gepast, de blauwe, en mat zwarte. De band is goed, maar wel zeer breed bovenaan. Verder vond in het handmatig opwinden niet ‘premium’ aanvoelen. Eerder fragiel. Vanmiddag een Santos gepast. Die band is mijns inziens een van de betere banden in the buissines. Zonder tools te wisselen, heel comfortabel, en de links zijn met je vingernagel te verwijderen. In tegenstelling tot het pin en collar systeem op de Bulgari. Let wel, de Bulgari is een keer zo duur! Mooi om te zien hoe smaken verschillen. Beide mooie horloges maar de Santos is kwalitatief wel echt een goed horloge. Dit alles komt van een Rolex eigenaar.
Zooo toppertje hoor
Inderdaad mooi hoe persoonlijk smaak en gevoel is! Ik kijk niet echt naar praktische dingen zoals schakels verwijderen (dat doe ik immers maar 1 keer, ofja de AD ). Vind zelf de afwerking en mate van detail van de bracelet fraaier bij de Bulgari.
Afijn het zijn 2 heel verschillende, doch beide zeer fraaie, horloges
De Bulgari is een heel fraai horloge hoor! En zijn geld meer dan waard! Ik vind de zilveren wijzerplaat heel fraai! Past heel goed bij het ontwerp. Je hebt in ieder geval een uniek horloge!
Welke het ook zal worden, je gaat er zeker weten van genieten. Prachtig horloge!
Of geïntegreerd horloge in de bracelet?
Proficiat!
Prachtig!
Mooi
Toch bij de zilveren gebleven, prima keus.
Oh man, die is gaaf. Van harte.
Ik vind zelf overigens de matte het mooist, maar jouw zilverkleurige ook geweldig!
Nu staat hij ook weer vol op mijn radar…
Superaanwinst en echt eens wat anders
Veel draagplezier
Oh zeker weten yes, prachtig !!
Prachtig! Een modern icoon
Van harte!
Vet, hoor. Ik was onder de indruk ook wel. Net een tikkie te groot voor mij, naar mijn smaak. Deze is van @willemC
Staat je goed hoor!
Overigens is dat een Octo Roma, de Finissimo is een stuk dunner nog (10,5mm vs 6,5mm!)
Dank je!
Ah, tot zover mijn kennis van het merk! Dunner draagt nog beter, lijkt me.