Ah ok dan had ik het verkeerd begrepen
Deze horloges koop je alleen als je ‘beyond’ Rolex bent. ( dus als je er al 4 hebt)
Oh, als je bij de echt leuke independents kijkt, of de complicaties van mooie merken, dan zijn dat instapbedragen.
Er is heel veel moois en heel veel duurs te koop.
Het belangrijkste blijft dat je lol hebt van wat je hebt.
Of geen interesse hebt in Rolex…
Heel mooi hoor!
Precies dit. Dat meelopen met de massa heeft iets armoedigs begrijp ik sinds ik actief ben op dit forum.
Dit merk overslaan geeft veel rust en individualiteit.
maar die 1908 is toch best lekker…
De Octo Finissimo staat al lang op mijn shortlist. Vandaag eindelijk een keer gaan passen. Lang naar uitgekeken en ik was altijd bang dat hij te groot zou zijn voor mijn 17 cm pols. Echter, hij heeft me zeer positief verrast. Zeker niet te groot, ik twijfel alleen enorm welke kleur. De titanium vind ik te flets, dus de keuze wordt een blauwe of een silver dial. De gepolijste tussenlinks benadrukken m.i. ook meer dat het een sieraad is tov. titanium.
Maar nondeju, wat is dit een gaaf en bijzonder horloge! Op een foto niet vast te leggen. Nu maar eens een paar dagen laten sudderen om wel de juiste keuze te maken.
Eerste gevoel gaat uit naar zilver. Ik heb al wat blauw in de collectie (Yachtmaster en BLNR). Wat vinden jullie?
Historisch gezien de matte plaat, maar de blauwe is mooier. Volgens mij is deze er ook met zwarte plaat. Dan heb je én contrast, én geen blauw
Klopt, de zwarte hadden ze ook liggen. Maar die is mat en dat maakte het een beetje goedkoop vond ik.
Zilver is iets makkelijker te combineren qua kleding. Maar inderdaad die blauwe is wel erg gaaf ook. Moeilijk moeilijk!
Ps. De foto van de zilveren vertekend iets omdat hij nog in de folie zat.
Afijn, knoop doorgehakt. Deels. Volgende week zaterdag ophalen. Voorkeur voor de silver dial maar mocht de blauwe er dan nog liggen dan kan ik evt nog switchen. Haha lastiggggg
Zin in!!
Plaatje voor de sfeer
Gefeliciteerd! Leuk vooruitzicht
Gaaf!!
Beiden heel mooi!
Heel cool! Tof om voor zo’n oddball te gaan. Ik draag de mijne, de titanium versie, niet veel, maar altijd met veel plezier. Ik vind het ontwerp, incl het uurwerk, ongeëvenaard gaaf en speciaal. Een heel tof ding om te hebben!
Wilde al lang iets met een integrated bracelet. Chopard alpine eagle voelt imho echt goedkoop. Santos (hoewel andere stijl ook integrated) het zelfde verhaal. Lang naar de Santos uitgekeken maar eenmaal om de pols was echt een instant teleurstelling. VC overseas voelt voor mij qua prijs overgewaardeerd. Royal Oak prachtig maar duur en in dit segment toch de usual suspect.
Toen ik de Octo Finissimo voor het eerst om deed wist ik binnen 2 tellen dat deze er moest komen. Het avant-garde gevoel, de bracelet, het uurwerk… wat een sieraad!
Kan niet wachten tot volgende week
Slechte dag gehad bij het passen ofzo? Je kunt toch niet van de Santos zeggen dat deze goedkoop aanvoelt? Houd ook rekening met het prijsverschil (van de stalen versie). Prijs/kwaliteit zit de Santos zeker goed vind ik. Maar smaken mogen verschillen