Dat heb ik ook. Zijn nooit blijvers gebleken.
Verder wel een tof horloge @Supermause31. Hij was voor mij te groot. Ben zelf voor de octo solotempo 38mm gegaan.
Dat heb ik ook. Zijn nooit blijvers gebleken.
Verder wel een tof horloge @Supermause31. Hij was voor mij te groot. Ben zelf voor de octo solotempo 38mm gegaan.
Prima keuze
Hmm ik blijf bij mij Ti variant
Zo gaaf deze
Kei skon!
Ik kom jou op weg naar mijn grail-list verrassend vaak tegen!
Hoe bevalt deze Finissimo?
Lijkt me nogal groot te dragen gezien de vorm?
Ik kreeg van de week een appje van de Bvlgari winkel in Amsterdam:
Of ik de Octo Finissimo Carbon & Gold even kom passen…
Nou hij is fors natuurlijk maar doordat hij zo vreselijk plat is merk je dit niet, ik heb slechts 17,5 cm polsen maar hele platte polsen waardoor ik ook 44 mm kan hebben. Ik moet zeggen de Finissimo is een van mijn lekkerst zittende horloges. Perfect voor onder een strakke overhemdmouw.
Ik denk dat je juist een vlakke pols moet hebben voor dit horloge, dan valt hij het mooiste
En gekocht? Wat doet deze nu list?
Dat wordt schrikken ben ik bang…
Dat bedoelde ik. Niet lullig én vlak
Nope, deze is helaas niet te koop.
Wel echt heel leuk.
Volgens mij list ca. 12k
Ik meen dat ik bij bvlgari in Dusseldorf eerder dit jaar te horen kreeg dat de octo finisimo bij 15 begon ofzo.
Dit was een limited. Dik 15k., heb het even nagekeken.
De wijn-intake was dermate dat ik meende dat 12 was gezegd. My bad.
Ah dat zijn gewilde modellen, als je deze voor 15 had kunnen krijgen dan moet je daar niet te lang over nadenken
Hierbij wil ik je van harte feliciteren met je nieuwe aankoop, @The_Don. Zelden heb ik een platter, noch gedistingeerder uurwerk gezien, dat ook nog eens prachtige contouren heeft en van een eveneens schoon en duurzaam en waardevol materiaal is vervaardigd. Chapeau !