Bulgari / Bvlgari only

Ik heb wel 18.5 cm polsen hoor dat moet ik er wel bij zeggen.

1 like

Nee joh. Gewoon geen list betalen. Deze dingen gaan ook gewoon heen en weer onder liefhebbers hoor.

2 likes

Dat begrijp ik; ik bedoelde daarom juist dat je deze koopt omdat je het écht wilt. Zonder financiële schade “ff proberen” kost meteen geld.

Wat ook niet erg is trouwens. Ik ken duurdere hobby’s. :mask:

1 like

Ik heb wel een mooie aanbieding gehad, zelfs met het inruilen van mijn datejust. Dat komt wel goed😁

2 likes

Ben je er al aan uit?

Ik vraag me af of er voor de time only versie ook een rubberen band komt zoals op de GMT Chrono.
Gevraagd of die band zou passen op de time only maar zoals ik dacht is dit niet het geval.

Ik vind de integratie van de band een stuk beter op de chrono. En ik hou eerlijk gezegd van een rubberen band… Biedt me iets meer comfort in de zomer.

Misschien dat de band van de minute repeater wel past op de gewone octo finissimo?

2 likes

Ik twijfel eerlijk gezegd nog wel. Ik heb nu een 36mm die best heel fijn draagt, en de octo is toch aanzienlijk groter. Platter, maar qua afmetingen eerder een 44mm dan een 40mm. Ik denk er nog eens rustig over na de komende tijd. Het is een prachtig horloge, dat staat vast :grin:

1 like

Hij draagt inderdaad wat groot door het ontwerp. Ik weet niet wat de afstand is diagonaal tussen de bandaanzetten maar draagt inderdaad niet als een 40mm.

1 like

Van 7 naar 2 is hij 46mm en de lug to lug weet ik zo niet. Denk ergens tussen de 48 en 50mm

De Octo is een kunstwerk op zich, maar bij mij was het met passen geen succes. Zoals zo veel horloges, vind ik hem vooral tof bij een ander. Die ander moet dan geen lullige - én vlakke pols hebben. Zeker de Ti variant met grijze plaat heeft visueel toch aardig wat oppervlakte op je pols.

4 likes

Ja dit! En ik denk dan gelijk… ik kan voor dat geld ook een 226570 kopen… :grimacing: grijs. Daar kan je alles mee. Het is niet zo speciaal maar wel oersterk. Dat is in dit topic natuurlijk wel een beetje vloeken. 🫣

1 like

Je zou ook eens kunnen kijken voor een jonge Solotempo. Dan heb je niet die extreem dunne kast, maar wel een mooie 38mm inclusief dezelfde designelementen.

Hier een linkje, mocht je hem nog niet kennen. Enne, hij is er ook in het twotone, met een witte plaat. Dan is de overstap van jouw DJ naar Octo minder groot :wink:

4 likes

Poahh Vincent, wat een suggestie.

Deze maat is echt perfect! Voor een vierkant geintegreerde band horloge that is*

Ong 10mm hoog valt ook reuze mee.
Lekkere grote gepolijste centerlinks. Nu al zin in de zomer!!

@JacksonT jij al een keuze gemaakt? Of plan geparkeerd?

10 likes

Die staat geweldig goed Willem, ouwe doorpakkert. Is dat die uit het blauw? Ik vind die band en kast echt supermooi :ok_hand:

1 like

Jazeker. Ik wilde na het passen vd octo finissimo deze kleinere versie al ergens gaan passen.
Toen kwam hij te koop en ben ik er maar gewoon voor gegaan.

Echt een leuk ding. Vooral tof omdat hij zich zo onderscheidt van de rest van mijn horloges.

4 likes

Prachtig! Ik vond de 40mm erg fraai maar toch te groot! Dit is wel een hele mooie maat! Ik heb inmiddels een 124270 kunnen kopen bij de AD!

3 likes

Lekker zonnig dagje voor wat two tone om de pols :octopus: :sunny:

10 likes

14 likes

Hoe vinden jullie deze zwarte variant.

8 likes

Ik hou niet van zwart gecoate horloges. Verder mooi hoor :slightly_smiling_face:

Zeer gers!