Bij mij niet top zoals gemeld. Slechte gangreserve. Is nu binnen bij Bulgari.
Pas op als je ze gaat passen, zo raak je er echt aan verkocht Ik ging ook gewoon eens passen…
Bij mij niet top zoals gemeld. Slechte gangreserve. Is nu binnen bij Bulgari.
Pas op als je ze gaat passen, zo raak je er echt aan verkocht Ik ging ook gewoon eens passen…
Wat een horloge! Prachtig gewoon.
Vorige week in Parijs nog aan de etalage van de Bulgari flagship store staan dromen.
Ook voor vrouwen maken ze prachtige horloges. Deze tourbillion was echt over de top:
Om van de juwelen maar te zwijgen
Mijn persoonlijke favoriet blijft wel de Tadao Ando Octo Finissimo. In de Superlative podcast vertelt Fabrizio Buonamassa over het design proces en het ontstaan van de Octo en de samenwerking met Tadao Ando. Enorm interessant!
Wat is of was precies het probleem bij jou? Hoorde dat je omdat het een microrotor is hem wel regelmatig hamdmatig even moet opwinden als je hem niet hebt gedragen?!
Ik ga hem morgen passen! zal even uitgebreid foto’s maken. Word vervolgd!
Klopt, omwille van het feit dat het een microrotor is heeft dat een effect op het automatisch winden en bijgevolg de gangreserve. Maar na op te winden 's ochtends en een dag te dragen haalde het uurwerk de volgende ochtend niet. Vandaar mijn eerdere vraag ook, of er anderen zijn die dit ervaren?
Dat is nogal wat. Je mag meer verwachten. Ik heb dit destijds wel gehad bij mijn (nieuwe) Cartier Santos. Dit is toen onder garantie verholpen en nu loopt hij perfect.
Er is nog wel een verschil tussen dragen / om hebben en ook daadwerkelijk bewegen. Zeker met een microrotor, kan ik me zo voorstellen.
Ai ja dat is balen! Hopelijk word het snel opgelost voor je!
Ik heb er vertrouwen in
Prachtige varianten gepast! Nu het grote nadenken. Ik vind de blauwe in het echt toch wel heftig. En het haalt de aandacht een beetje van het ontwerp van de kast. Ik vind dat de matzwarte het ontwerp juist complimenteert. De titanium vind ik te licht, en qua waterdichtheid te mager.
Gaaf hoor!
Die titanium is ook nog wat dunner dan de stalen varianten toch?
Voelt het niet “breekbaar”?
Vind hem heel gaaf, zou hem ook wel eens willen passen
Mooi dat je ze allemaal even kon proberen. De stalen varianten doen het niet voor mij. Titanium is erg licht (wat is het probleem😉) maar vooral qua uiterlijk en contrast met de wijzers is dat voor mij veruit de mooiste.
Scheelt geloof ik 1 mm dat merk je niet echt. Het voelt allemaal wel heel solide aan. Het uurwerk e.d is natuurlijk allemaal wel wat kwetsbaarder dan bijvoorbeeld een rolex en omega. Maar het uurwerk is met 2.3mm dan ook extreem dun. Ik twijfel nog licht tussen de blauwe en de zwarte.
Zwart >>>>> blauw. Geven jouw foto’s alleen maar heel duidelijk weer!
Ik zat mij de terugweg nog te bedenken… is er nog een steel sportswatch met integrated bracelet, voor dit geld die hier aan kan tippen? Er is werkelijk niets wat er op lijkt en dat maakt het in mijn ogen wel heel erg leuk.
Het lijkt me geen flipper materiaal. M.i. kopen voor het leven
Ps. Hoe valt hij irl. om de pols qua grootte? Lees vaak dat hij nogal fors is. Afhankelijk van je pols natuurlijk…
Oef! Zó mooi deze!
Hij valt heel lekker op de pols. Het is een beetje vreemd in eerste instantie. Hij is wat breder, ook qua bandaanzet. Maar omdat hij zo vreselijk dun is (de stalen is nog steeds maar zo’n 6.5mm dik) voel je bijna niet dat je hem draagt. De band voelt kwalitatief heel goed aan en het uurwerk is echt heel mooi.
Heel mooi ding! Ik vind dat je deels gelijk hebt.qua uitstraling is hij lekker stealth. Ik vind persoonlijk dat de facetten van de kast bij de stalen wat beter tot hun recht komen. Dat komt waarschijnlijk door deels gebrushte en deels gepolijste delen. Ieder zo zijn smaak en ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat hebben.