Bulgari / Bvlgari only

Schitterende aanwinst. Die zie we hier niet elke dag :heart_eyes:

1 like

Voor de sfeer:

8 likes

Heel tof, blijft een beetje een einzelgänger, niet echt te vergeleken met iets anders qua stijl.

1 like

Heeeel gaaf ding
Ongelofelijk he, zo ontzettend dun
Tof dat je voor zoiets kiest
Veel plezier ervan!

1 like

Wat leuk! Ik dacht dat ik de enige was!

Wow! Deze staat met de ALS Zeitwerk op het lijstje droomhorloges!

Gefeliciteerd!

1 like

Het spijt me het te moeten melden :wink:

Enkele jaren in bezit en de lol is er door de jaren niet minder op geworden. Het blijft een waanzinnig ding.

Enige puntje, maar dit heeft niet met het horloge zelf te maken, is de grote hoeveelheid, al dan niet boutique-only limiteds die jaarlijks uitgebracht wordt.

Dat doet voor mij afbreuk aan de basismodellen en -ontwerpen.

Behalve de Sketch dan, die is wel cool :slight_smile:

afbeelding: Hodinkee

9 likes

Meer titanium.

18 likes

Haha geen probleem, je hebt hem in ieder geval niet veel gepost toch? Of heb ik weer lopen slapen…

Nee, ik ben nieuw (hier).

Ah vandaar! Welkom in ieder geval. Fraaie collectie! :+1::heart_eyes:

Welkom!
En dan ‘even’ instappen met (alleen nog maar) deze titanium collectie :sweat_smile:

Die Octo is bijzonder en imo echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Zo ziet de toekomst van moderne horloges eruit.

1 like

Trots op mijn NA.

13 likes

Nice!

1 like

Wat is jullie ervaring met de gangreserve op de Finissimo? Ikzelf heb de 103.023 maar is momenteel binnen bij Bulgari… Kon hem nog geen dag dragen of hij stopte met tikken.

Ah dat is een goeie, ik draag mijn horloges nooit langer dan een dag dus ik heb de gangreserve nog niet uitgetest. Ik zal hem in het weekend even wat langer dragen.

1 like

Hoe is het tot op heden met de betrouwbaarheid van de Octo? Blijft een prachtig horloge! Kijk zelf regelmatig naar de stalen blauwe variant :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zo zeg! Leuke collectie hoor! Ik ga dit weekend de octo satin steel passen met blauwe wijzerplaat. Ben heel erg benieuwd!

15 likes

Gaaf! Die heb ik eigenlijk nooit in handen gehad.

Als je vandaag geweest bent, hoe vond je 'm?

1 like