Bulgari / Bvlgari only

Ik denk misschien teveel zijn tijd vooruit. Ik vind dit ontwerp meer voor een wandklok dan voor een horloge. Ik denk dat het zeker een klassieker gaat zijn, zeker deze uitvoering.

1 like

Heel erg tof, gefeliciteerd! Zelf ook vaak bekeken maar nooit de trekker over gehaald :sweat_smile:

1 like

Bij Ace Dik op de van Baerlestraat.

1 like

Echt een bijzonder ding :ok_hand: Dat zien we hier niet dagelijks! Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Gefeliciteerd Chris met je Bulgari, ongelooflijk hoe ze een automaat zo dun weten te maken. Het is je gegund en wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

De vierkante kast in dit formaat en de brede band schrikken mij wel een beetje af, maar een kleinere versie zit er denk ik niet snel aan te komen. Als ik de achterkant van deze zie, denk ik niet dat ze hetzelfde uurwerk kunnen gebruiken in een 37/38mm kast.

1 like

Congrats, wat een knaller! :facepunch:t2:

One day…:crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

1 like

Vooralsnog moet ik het hiermee doen. Een van mijn eerste horloges… :heart:

8 likes

Wat een prachtige verschijning dit horloge! Ik denk dat je qua dikte, of gebrek eraan, wel geslaagd bent @The_Don. Veel draagplezier!

1 like

Gaaf hoor!

1 like

van harte met deze NA, ziet er mooi uit :grin: veel plezier ervan!

1 like

Wat een fraaie klok. Een nieuwe dimensie voor mij.

1 like

Dit ziet er dan weer heel schappelijk uit zo. Misschien dat dat komt door de zwarte kast?

Ik vond het op mijn 17cm pols erg fors allemaal :frowning:

1 like

Echt geweldig mooi :heart_eyes:

1 like

Super gaaf :heart_eyes:

1 like

Een waanzinnig horloge, gefeliciteerd! ‘Een beleving’, noem ik dit horloge altijd. Het lage gewicht, de geringe dikte en het contrast tussen de eenvoudige voorkant en de open achterkant maken het dat, in mijn optiek.

Ik prijs me gelukkig me ook eigenaar te mogen noemen.

1 like

Ik ben normaal niet zo van de skeletons maar dit is potdikke een indrukwekkend horloge :star_struck:

1 like

PS. welke referentie is dat?

1 like

Beestig mooi! :heart_eyes:
Absoluut 1 van mijn favorieten.
Leuk dat er nu zo eentje op HF is.

1 like

Zó vet. Coolste sports watch met geïntegreerde bracelet out there.
Mochten ze wat aangenamer geprijsd zijn dan wou ik er ook één.

2 likes