I know, ik stak even de draak met het onterechte modemerk imago wat Bulgari volgens sommigen heeft
Heel gaaf! De diagono heeft m’n aandacht
Iemand ooit deze gehad/gezien en wat waren de bevindingen?
Heb een hele mooie op het oog (niet deze) maar er is geen gelegenheid tot passen (komt van de andere kant van de planeet). Mn vinger zit wel goed boven de knop zullen we maar zeggen…
Het lijkt me (gezien de stand vd endlinks/1e schakel dat hij erg groot draagt van bovenaf te zien.
Geen YT filmpjes beschikbaar?
Nee, heel weinig over te vinden. Ik denk dat hij juist niet zo groot draagt, omdat de eerste schakel volledig mee scharniert op de springbar.
Ik vind het een heel gaaf model, mooie wijzerplaat en die band schijnt een juweel te zijn. Uit ervaring weet ik dat Bvlgari sowieso wel goed met banden is.
van de week een stalen variant gepast met blauwe dial. Heel spectaculair maar niet mijn ding. Wel tof om een keer te ervaren

Zeker
wat is het referentie nummer van dit horloge?
BGO38BSSD
Koopje
Heb hem gemist. Gisteren wilde ik hem bestellen maar er ontstond een beetje twijfel. Daarna naar feestje gegaan met het idee hem vandaag alsnog te bestellen. Helaas vanochtend verkocht
Baal er van want deze was echt mint en een zeer laat geleverde (lang op de planken gelegen bij een AD), full set etc. en nog voor een goede prijs ook.
Afijn eigen schuld
Zoveel “waarde” voor zo weinig en veel keus in complicaties. Ik kan je hem erg aanbevelen is echt een leuk ding en wil je upgrade… KAN maar voor mij hoeft het niet
Weet iemand waarom de bezel brushing anders is?
De nodate subsec is haaks op de bezel.
Date centrale sec brushing met de bzel mee?
De bovenste is een octo finissimo, de onderste is een octo solotempo. Ander afwerkingsniveau.
Is een ander model. Zoals hierboven gezegd.
Wat heeft jouw voorkeur?
We zien ook genoeg finissimos met ronde brushing doorgaan bij onze collega’s op Schiphol vandaar.
Doe mij maar het origineel: gezandstraald