De post is inmiddels niet meer te vinden. Zou wel ontzettend gaaf zijn. Precies wat dit horloge nodig had!
Op de website van Bvlgari is ook niets te vinden
Een dagje te vroeg zeker?
Idd wat te vroeg denk ik, maar nu out in the open
Precies dat, met de oliekwaliteit van tegenwoordig kun je best 10-15 jaar zonder beurtje. niet iedereen zal het daarmee eens zijn maar het zijn mijn horloges:person_shrugging:![]()
En de roulatie zorgt ervoor dat ik een horloge maar een paar weken per jaar draag…
Inderdaad een goede fit. Ik heb dezelfde polsmaat, maar bij wij was hij toch te groot. Moet wel zeggen dat ik sowieso meer naar compact neig.
Hoe dan ook: hij gaat op de longlist.
ik stond zelf ook versteld van de draagbaarheid van die 40mm.
17 a 17.5cm pols hier
40mm staat mooi vind ik ![]()
De 37 is kleiner, maar ook minder dun, dus het effect van het superdunne - wat juist het punt is van de Octo Finissimo - verdwijnt wel een beetje.
Heuglijk nieuws vandaag in mijn inbox. M’n solotempo terug van service, toevallig was ik in Amsterdam. Dus meteen opgehaald! Snelle service, 9 februari weggebracht en nu terug in absolute nieuwstaat.
In de boetiek ook maar meteen de nieuwe 37mm finissimo gepast, mooie maat maar gevoelsmatig heeft de 40 toch net iets meer het “ultra dunne” gevoel en titanium is niet mijn ding. Helaas geen foto’s genomen.
Welkom hier! Deze BVLGARI had ik nog nooit gezien👍