Dag forum,
Valt jullie ook iets op aan deze Bulgari Octo? Zoals ik het zie ligt de secondenwijzer op de minutenwijzer. Zo kan het toch nooit 09:45 of 21:45 worden? Wie snapt het wel? Word ik langzaam gek? Ik werk niet eens thuis
Dag forum,
Valt jullie ook iets op aan deze Bulgari Octo? Zoals ik het zie ligt de secondenwijzer op de minutenwijzer. Zo kan het toch nooit 09:45 of 21:45 worden? Wie snapt het wel? Word ik langzaam gek? Ik werk niet eens thuis
De wijzers zijn toch hol? Volgens mij gaat hij gewoon eroverheen.
Is het al 1 april?
De secondenwijzer zit toch over de minutenwijzer heen of ligt dat echt aan mij?
Edit… De minutenwijzer zal nu door het asje van de secondenwijzer heen moeten. Dat gaat dus niet.
Ligt aan jou bro haha. Je ziet zelfs nog de schaduw van de minutenwijzer waarop duidelijk te zien is dat hij niet is voorzien van Lume. Wijzers zoals die van de Omega Seamaster 300 modellen.
En mijn Edit over het asje dan?
Zwart op zwart geeft in dit geval een vertekend beeld. Minuutwijzer zit boven de kleine secondewijzer. Zoom maar eens in en kijk naar de schaduw.
JA!
Nu zie ik het, want voor een moment dacht ik ook: ‘What’s going on here?’
Nu zie ik het, maar ik heb jullie en mij wel mooi even leuk bezig gehouden. Of niet dan. Bedankt voor de uitleg!
Duidelijk boven op. Ook zonder bril te zien. Duidelijk optische illusie.
Hij draait er overheen hoor, de wijzers zijn geskeleteerd
Het is slechts gezichtsbedrog, kijk nog maar eens goed.
Het zou idd niet kunnen zoals jij het zegt en dan zou die idd tegen het asje aanlopen maar dat doet die niet.
Geintje moet alvast kunnen.
Haha zag het eerst ook niet.
Ik zag het eerst inderdaad ook niet…
Je bent gek
Ander vraagje: zag laatst een Rolex horloge met een bubbel op de wijzerplaat (zie hieronder). Dat is toch een slecht idee, dan komt de minutenwijzer toch niet ver dan tien over?
Word ik nou langzaam gek?
Heerlijk dit. Ik snapte het ook even niet