Bulk! Wat doen we daar mee?

Dat is wel erg moeilijk / tijdrovend om te controleren. Helaas is het forum niet waterdicht wat dit betreft. Maar heb je een idee waar we het aan zouden kunnen zien?

Als je actief bent op het forum dan haal je ze er zo uit. Maar dan moet je wel actief zijn en ik vermoed dat de mods op dit forum wel actief modereren maar niet actief “mee doen” als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, dat is mijn aanname (over het niet actief zijn).

Om dit te vatten in regels is inderdaad wel moeilijk maar je zou die leden kunnen aanspreken via PB zonder direct te straffen mochten er twijfels zijn over het handelen.

Present

Je ziet toch zo wie er tien (of twintig) of meer advertenties heeft geplaatst in een jaar tijd? Dan heb je al gauw een shortlist van maximaal 15 mensen en kun je daar een nadere blik op werpen. Sommige zullen gewoon notoire flipperaars zijn en andere zullen het op een andere manier kunnen uitleggen. En sommigen dus niet. :new_moon_with_face:

1 like

De tijd gaat inderdaad zitten in het modereren. Actief deelnemen aan discussies schiet er daarbij vaak in. Voorheen kon je de namen van de posters gemakkelijk zien in het verkoop gedeelte, nu is dat alleen een gemakkelijk te veranderen Avatar. Dus wil je hier controle op doen, moet je de posters individueel natrekken. Ik mag namelijk niet in de database snuffelen…

Welk probleem proberen jullie eigenlijk op te lossen? Dat handjevol verkoop topics waarbij meerdere producten worden aangeboden?

Kleinzerigheid ten top weer als je het mij vraagt.

1 like

Met de zoekfunctie kom je een heel eind.

We kunnen jou in ieder geval niet als flipperaar betitelen! :joy:

Oh wacht het zijn er veel meer!

Probleem is alleen dat bandjes en aanverwante zaken ook hierbij zitten.

Gaat toch echt te veel vrije tijd in zitten als ik dat voor iedere aanbieder moet doen.

1 like

Klopt, daarom ook mijn opmerking over actief meedoen. Anders is dat inderdaad niet te doen, nee.

Bulk 1 per jaar.
Berichtje naar 1 vaste moderator die dat bij gaat houden.
Dat is toch best te doen ?

7 likes

Grappig die zoekfunctie. Heb mezelf maar eens opgezocht en ik kom tot mijn schrik aan 12 sinds september.

Maargoed, ik ruilde 1 tegen een ander, die beviel me niet en die ruilde ik weer en die ruilde ik ook weer. Toen had ik er al 4 - gebaseerd op 1 horloge + ook nog een zoekvraag.

Durf wel te zeggen dat het geen geld-opleverend handeltje was… :clown_face:

Ik schat zo in dat @Herman-Jr hier overheen komt. :joy:

1 like

Oeeeh echt hè! Met 7!

Wie wordt de flipperkampioen van 2020?

Huh waar is die post nu naartoe?

1 like

U dacht van, aanval is de beste verdediging? :innocent:

13 likes

68 verkopen in een jaar is vrij sportief. Zo sportief dat je het amateuristische Niveau ontstegen bent.

1 like

Prima @koekoek. Gewoon de gestrekte been inzetten. Dat werkt bij dit soort gastjes.
Ik heb al drie dagen geen speldenprik meer gehad.

8 likes

Dit topic in een notendop.

5 likes

Vind het meer dit :sweat_smile:

tenor-1

Ach, zolang je het maar leuk hebt.

2 likes