BULLONGÉ spring bar pliers

Ik merk dat het voor mij beter werkt om met een hand de band op z’n plek te houden en met de ander de kast juist weg te halen ipv de band weghalen.

Werkt natuurlijk alleen met een tangetje. Met de 7767 ben je gewoon sjakie en moet je lopen klooien.

Met Zwitsers vlaggetje en Official Geneva er op. :roll_eyes:

Jammer dat mensen er maar in blijven tuinen en bij die man blijven kopen. Nou, ja, vaker dan 1 keer over het algemeen niet. :sweat_smile: Zelf ook een keer die fout gemaakt.

1 like

Oei, zat pas hier ook naar te kijken. Was er in principe ook ingestonken, behalve dat ik nog niet op bestellen had gedrukt. Toch maar nóg meer uitgeven maar dan in elk geval iets goeds hebben.

2 likes

Ach ik mag er niet eens meer kopen. In een ver ver verleden mijn order retour gestuurd omdat ik het spul niet van voldoende kwaliteit vond.
Sindsdien is mijn creditcard geblokkeerd daar. Krijg er geen betaling meer door daar. :grin:

5 likes

Blijkbaar iets om blij mee te zijn. Nu nog zien of ik m’n geld op een normale manier ga terugkrijgen of dat ik even naar Duitsland moet rijden.

1 like

Hoe heb je betaald, via CC? Kan je kijken of je het daar kan claimen als hij niet meewerkt.

Nee helaas gewone bankbetaling. Maar komt goed hoor. Linksom of rechtsom. :sweat_smile:

1 like

Ik kreeg aanvankelijk ook mijn geld niet terug, na mijn nep-5700 teruggestuurd te hebben. De afbeelding die daarvan op de site stond, was waarschijnlijk van een echte. De werkelijk niet-te-bedienen rommel die ik kreeg was echt bijna hilarisch.

Heb zijn adres opgezocht, en laten weten dat ik het geld anders wel zou komen halen.

Stond twee dagen later weer op mijn rekening. Deze man is een totale ramp, en de pest is dat hij telkens als een van de eersten bovendrijft wanneer je een zoekopdracht in tikt. :roll_eyes:

2 likes

Je ontkomt haast niet aan origineel Bergeon of Horotec. Van met name het laatste merk heb ik het een en ander; de prijs ben je meteen vergeten zodra je er mee gaat werken.

2 likes

Ja Hagenbreite in Rosdorf staat al klaar in mijn navi. Ben niet te beroerd om Herr Wucherpfennig persoonlijk om mijn centen te vragen.

2 likes

Die naam alleen al he! :sweat_smile:

1 like

Horotec inderdaad ook goede verhalen over gehoord. Maar kwam niet echt Europese sites tegen die dit verkopen. Dacht dan maar voor de Bergeon te gaan, is volgens mij de meest zekere manier om iets goeds in huis te halen?

Horotec heeft erg weinig verkooppunten. Punt is ook, in de hele fabriek werken maar 30 man; back-office meegerekend. Beetje het Rolex-idee, kwaliteit eerst; als de mensen moeten wachten of het is nauwelijks te krijgen, pech voor ze. :wink:

Maar CousinsUK heeft bijna alles van ze. Je zit wel met invoerrechten tegenwoordig; maar sinds kort rekenen ze wat meer all-in gerichte prijzen. Ze snappen ook wel dat anders een groot deel van het “mainland” afhaakt. Je moet wel een account aanmaken, maar dat kan met en zonder BTW-nummer.

1 like

Ik heb m’n 20 ballen kostende made in China dingetje van Amazon binnen, en de stalen band zit weer op de Serica. :+1:

Maar als ik dat ding zo bekijk is het hetzelfde als deze Bullongé. Ik neem dus alles terug wat ik heb gezegd over de vermeende kwaliteit van dat ding. Maar ik denk dat een setje Bergeon vorkjes wel gaan werken. :slight_smile:

Zie boven, en yup. De mijne is niet groen. Dat dan weer niet.

Nu ik met dit ding heb zitten kloten: Ik ga nog eens zo’n paar pliers kopen. Want ook de Bergeon versie van het appraatje wat ik kocht lijkt me minder geschikt dan het pincet wat jij voorstelde. :+1:

Is onderweg, maar heb ik niet nodig gehad. Gewoon een vilten doek, horloge er op de kop om, en hopsakee.

Zie het filmpje van @mdevalk’s post. Dat werkt prima zo. :+1:

@anon34385602, komt goed met die serica.

2 likes

Always…

Een houder is alleen maar onhandig die zou ik zeker afraden. Het vergroot de kans veel meer dat de springbars er aan de voorkant van de lugs uitschieten met alle gevolgen vandien.

Zilverkleurig? Die heb ik paar weken geleden van ome Ali binnengekregen en heeft volgens mij z’n Waterloo al gevonden in de Kliko. Of misschien was ik nog te lui en slingert ‘ie nog ergens rond. Anyway, onding. Kwaliteit ruk, maar ook gewoon onhandig apparaat. Ik ga ook voor de 7825 denk ik.

1 like

Krijg na wat dreigen eindelijk reactie van de man:

Hello,

It’s a shame that you obviously can’t use the tool properly. It’s the best tool on the market.
So far we have not received any returns.
As soon as we have the tool back in our company, we can check the fork for material defects.
If there is a defect, we will reimburse the full purchase price and shipping costs.

Ben bang dat ik alsnog even moet afreizen naar Rosdorf…

5 likes

Wauw, het is ook meteen jouw schuld volgens hem.
Mooie klant ervaring brengt meneer naar de markt zeg.
Het afreizen waard inderdaad.

2 likes

Ja heb ‘m daar natuurlijk direct op aangesproken, wat denkt hij wel niet? Heb ‘m ook laten weten dat ik verwacht dat we deze zaak gewoon als gentlemen kunnen oplossen. Scheelt me toch ritje Rosdorf als die lul m’n geld gewoon teruggeeft.

1 like