BULLONGÉ spring bar pliers

Ja, laten we het hopen.

FTFY :wink:

2 likes

Ahahaha over de inhoud van mijn bezoek kan ik natuurlijk niet teveel uitweiden, maar de man zou wel de Wucher uit z’n Pfenning schrikken als ik ineens voor z’n deur sta ja…

2 likes

Haal deze vriendelijke vriend eens grondig door de zoekmachine. Wordt vanaf begin 2000 al steevast over geklaagt op vele fora kwam ik achter. Misschien aardig om meneer daar eens mee te confronteren? Hoe lang hij al aanprutst.

1 like

Heb hem inderdaad al laten weten dat ik meerdere (gelijke) klachten online heb gevonden. Met z’n “nog nooit klachten gehad”… Gelukkig is Rosdorf niet zo ver.

1 like

Lol, ik las het toch anders. Dat hij het jammer vindt dat het tooltje nu niet meer te gebruiken is.

Tis toch een Duitser die in Engels wat probeert te zeggen…

3 likes

Dan zou het niet beladen zijn met

Nergens verontschuldigingen, jammer, wat vervelend, we lossen het op, etc. Bovendien reageerde de man pas toen ik zijn adres in mijn mailtje noemde met de vraag of ik pas reactie ging krijgen als ik hem persoonlijk zou opzoeken. :man_shrugging:

Maar ik vind je positieve kijk erop wel tof…

2 likes

Dan had hij er bijvoorbeeld ‘any more’ achter moeten zetten. Zoals het er nu staat, lees ik ook dat het jammer is dat hij niet in staat is om het tooltje op correcte wijze te gebruiken. Waarbij het dus lijkt te liggen aan de gebruiker…

Anderzijds, aangezien dit wel heel erg bot geformuleerd is (voor Nederlanders niet zo raar, maar in andere landen communiceert men doorgaans minder bot), durf ik jouw versie niet uit te sluiten… :thinking:

1 like

Ik sluit het niet uit, zijn reactie zal het uitwijzen.

1 like

Update:

Na een paar vriendelijke, meedenkende doch onbeantwoorde berichten aan Herr. Zwammelschwanz vandaag weer een berichtje gestuurd:

En kijk nou!

6 likes

:joy: :joy:
Echt z’n naam of verzin je maar wat?

Wel mooi dat je -eindelijk- je cenzen terug hebt.

1 like

Hahaha nee hij heet Michael Wucherpfennig. Dekte voor mij niet de lading.

1 like