Bulova - MIL-SHIPS-W-2181

Wat zijn jullie meningen hierover?

15 likes

Erg mooi. Tikje vreemd met die 16mm lugs maar ik kan ‘t wel hebben.

Ziet er goed uit. Nadelen voor mij zijn de rare dunne lugs. Alsof hij legday heeft geskipt en de kast is 16mm dik. :anguished:

2 likes

Mooie Balti- uhh, Bulova! :grin:

Bulova was veeeel eerder. Je hebt het verhaal kennelijk niet gelezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Maar in deze zou ik toch voor de baltic gaan denk ik. Ondanks het er verder prima uit ziet

Beetje het gevoel of de plee half op slot zit met dat ding boven de 6.

1 like

Ik hou hier wel van, goed design, ook van Blancpain en Tornak Rayville, die nu een zelfde horloge onder dat merk uitbrengt . Daar zit MKII weer achter en dan weet je dat het lang duurt voor er geleverd wordt :smiley:

2 likes

Veel te groot en veel te duur. Snap niet dat er 1k tussen de twee modellen moet zitten.

2 likes

Wat is de jouwe?

Mooi horloge,zeker.
Ik herken:
“Immediately, the aesthetics of this Bulova captured me,” he says. “It looks like Blancpain but, in a way, is more robust. And it’s American. I thought – ‘Why have I never seen this watch? Where are they? I have to have one.’”
Het is leuk dat het een eigen verhaal heeft, voor zover geen onderdeel vd marketing.
Iets om eens naar uit te kijken.

Tof ding… al zou ik de limited alleen flink discounted willen.

Jammer ook van de keuze voor miyota 8-serie movement. Beetje skeer voor t geld.

2 likes

Is hij eigenlijk ook in Europa te krijgen? Zie hem zo snel niet op de site van Bulova staan verder.

Volgens mij voor nu eerst alleen via Hodinkee.

Misser wat mij betreft. 1000 euro premium voor als je de versie met Sellita wil hebben…
900 voor exact hetzelfde horloge met een gare Miyota…

Ik koop er liever 1 of 2 Squale 1521’s voor.

2 likes

Denk het niet. Ik ben een beetje verbaasd en verward met wat ik her en der lees. Ze zeggen dat het horloge de 23ste werd voorgesteld (of vanaf dan verkrijgbaar was) maar ik weet al een aantal maanden ervan. Die staat trouwens ook al sinds eind mei begin juni op de site van Halifax Watch Compagny

3 likes

Maar kennelijk niet in Europa? :expressionless:

Yeps…… bijna 1100 dollar oftewel 122% meer voor een Sellita dan voor een Miyota.
Voordeel van Miyota’s is wel dat ze bomb-proof zijn!

Die vind ik nieuw ook best pittig geprijsd nieuw, prima afgewerkt maar toch Chinees kastje en een Sellita inside.

1 like

Lijkt er inderdaad op dat deze niet in Europa verkrijgbaar is. Even afwachten tot september, dan zijn ze te bestellen/verkrijgbaar en komt het horloge misschien toch nog ergens op europese sites.

2 likes

Redelijk vet maar wel behoorlijk dikke lugs met 16mm. Premium voor een Sellita is bizar. Ik zou de miyota non l.e. wel willen proberen met een discount.

Edit:na het nog is te hebben bekeken, meh.