Heb er toch maar weer een in de collectie….
Zo gaaf
Die is heeeeel mooi!!!
Ooit wil ik ook een Spaceview in de collectie.
Ja zijn echt mooi (lees verslavend) heb er nu 4 en de 5e is onderweg
Wel een die steeds moeilijker te verkrijgen is “7387” alleen 1973
Gaaaaf met dat rood en blauw!!
Heel mooi!
De NA van vandaag…
Ben benieuwd hoe die staat met de bracelet.
Heeft de bracelet dezelfde coating als de kast?
Oooh vet hoor! Proficiat, erg mooi ding.
Zou wel moeten inderdaad! Er is een 41mm Oceanographer met stalen band in gunmetal coating, met een groene wijzerplaat. Dat zou hetzelfde moeten zijn als onze full lume versie, die alleen op rubber wordt verkocht.
Zodra ik de band heb zal ik hier wat foto’s posten!
Zijn er liefhebbers die deze horloge al aan de tand hebben gevoeld ?
Mooie horloge. Hoe is de afwerking en kwaliteit? Vergelijkbaar met bv de Presage of zo?
Sterker nog, ik heb er al bijna een jaar eentje en ik ben er zeer tevreden mee. Hij loopt fantastisch nauwkeurig en het is een beauty aan de pols. Voor het geld vind je nauwelijks een betere.
Een Presage heb ik niet, heb niets met Seiko dus daar kan ik niets over zeggen.
Tsja lastig vergelijk, heel ander horloge uiteraard. Maar de afwerking van de kast, wijzers, wijzerplaat etc. is op een heel net niveau.
Edit:
Heb een tijdje genoten van een black/gold dial versie. Super mooi om te zien. Voor het geld is hij prima afgewerkt. Voor mijn smaak vind ik er iets te veel chrome accenten op, zeker op de band. Kun je zelf rustiger krijgen door hem op leer te zetten. Staat goed.
Het uurwek is NEXT LEVEL batshit goed. Ik heb hem 1 maand of wat gehad, 1 sec afwijking. En die sweep. Een duur zwitsers merk had dit doodleuk in een horloge van 3 4 ruggen gestopt.
Ik ben gek op displays. Ziet er prima uit.
Heel gaaf, mooie collectie