Lekker Ferry! Wat een fraaie Bulova. En die heerlijke secondewijzer…
Nog een extra foto gemaakt door @Assie62 erbij maakt het helemaal af
Lekker Ferry! Wat een fraaie Bulova. En die heerlijke secondewijzer…
Nog een extra foto gemaakt door @Assie62 erbij maakt het helemaal af
Dit herken ik. Heb twee nagenoeg hagelnieuwe bulovas die ik nooit draag. Maar ze staan wel mooi in de collectie die domweg te groot is geworden.
Witte rook! Hij past!!! Soms mag je ook wel eens geluk hebben…
Na een kleine afstelling ben ik supertevreden over het resultaat. Van rubber naar staal, en terug, is zo gepiept door de quick release springbars. De band is comfortabel en voelt stevig aan, zonder veel gewicht toe te voegen. Er zitten wat micro adjustments bij, maar wel gereedschap voor nodig. Daarnaast heeft de clasp een diver extension, wat 'm in een keer zo’n 2 à 3cm verlengt. Dat is niet iets wat je in de praktijk veel gaat gebruiken denk ik.
Kleurverschil met de kast is er praktisch niet, ik heb geprobeerd er een goeie foto van te maken maar eigenlijk is het gewoon hetzelfde. Misschien minimaal verschil als je er met een loep op gaat staren. De zwart chrome coating is net zo goed als op de kast, zonder er een discobal van te maken. Centerlinks zijn geborsteld, de clasp ook.
Het staat 'm eigenlijk supergoed, past volledig in de stijl van het horloge en met de witte full lume wijzerplaat is het een heel gaaf contrast om de band volledig in donker staal te hebben.
Kortom, erg blij mee. 260 euri was de band. Hier wat foto’s (het is hier een donkere dag dus niet allemaal evengoed verlicht)
Nice
Ja mooi hoor baasie!
Mooie devil diver weet je toevallig je polsomtrek? Wil altijd nog een dergelijke Bulova hebben maar dacht dat deze wat groot uitviel … maar het lijkt mee te vallen.
Thanks!
Mijn pols is 18,5cm. Deze GMT versie is 41mm en maakt hem heel draagbaar vergeleken met de grotere 44mm versies.
Heel gaaf, dat gaat mij weer geld kosten… Staat super, precies zoals ik voor ogen had. Ik ga hem volgende week bestellen bij de AD!
Haha geweldig. Sorry man
Dit model kende ik nog niet, maar erg mooi
Het lijkt een wat mildere gouden kleur te zijn in je foto’s ten opzichte van webshops.
Zijn de foto’s waarheidsgetrouw of zijn de renders en online verkopers meer waarheidsgetrouw?
Het wat harde geel-goud heeft me altijd tegengehouden bij dit model … maar nu kriebelt het toch een beetje
Dat had ik inderdaad van de renders ook. Erg geel.
Ik vind het horloge in werkelijkheid veel “beschaafder” dan renders/foto’s op diverse verkoopsites.
Dat is echt zo anders als de renders. Ik ben als lokale huis tuin keuken ekster wel redelijk gecharmeerd van deze versie maar vond het hem inderdaad ook te geel, maar op deze foto ziet het er top uit
Hoe vaker ik hem voorbij zie komen, hoe gaver die wordt… hoe is de band ervan? Vlindersluiting zag ik, is hij een beetje goed op maat te maken?
Hij is echt leuk en inderdaad een stuk minder hard geel dan op de renders.
De kleur is prima te doen en niet TE geel in mijn optiek.
Hij is echt leuk en prima afgewerkt. De kleur is zoals gezegd niet te hard geel.
De sluiting is goed en de band is prima op maat te maken doordat er ook halve schakels zijn