Bulova only

14 likes

Wat is dat voor een mooie verschijning Alex?
Wacht al gevonden. 96b213 als me niet vergis.

1 like

96B213
Had deze jaren geleden en op een gegeven moment verkocht. Meteen spijt…
Na lang zoeken heb ik dit model weer hier op HF kunnen krijgen.
Gaat dus niet meer weg

Zijn niet makkelijk te vinden. Sommige aanbieders weten dat en vragen zomaar €500+, maar iets tussen €200-€250 is realistischer

2 likes

:+1:
Jouw toevoeging verscheen op het moment dat ik op ‘Send’ drukte

Thanks for feedback. Ga me verdiepen in het model.
Mijn Bulova box is al vol maar dat mag de pret niet drukken. :rofl:
Ik zie dat er 2 versies zijn . Met en zonder de 262 khz opdruk.

1 like

Dat is zeker geen reden om niet uit te breiden… :wink:

Oh ja? Is die zonder opdruk wel ok?

Dat is grappig… Het gaat dus om een model wat gereviewed wordt door A Blog to Watch, dus ik vermoed een pre-GA model of prototype. Ik heb hem volgens mij nog nooit in het wild gezien zonder die opdruk.
Wat er grappig aan is, is dat diezelfde A Blog to Watch een review plaatste van de Zenith Defy Classic toen deze uitkwam en die had de opdruk ‘Defy’ op de plaat. En toen deze officieel uitkwam was die opdruk verdwenen.
Dus blijkbaar heeft ABtW voor hun reviews toegang tot vroege (prototype) modellen die nog enigszins gewijzigd kunnen worden voordat ze op de markt komen.

2 likes

Het is dus in feite een Precisionist en die zoemen niet.
Met de opdruk Accutron ll zou dus een ander zoemende uurwerk moeten hebben. Is die nou stil of zoemend?
Ik heb alleen tot nu toe Precisionisten.

Hij zoemt niet. Het is ook geen stemvork maar een UHF uurwerk.
Eigenlijk is de Accutron II aanduiding niet helemaal correct, behalve dan dat ze beiden de befaamde ‘glijdende’ secondewijzer hebben

1 like

13 likes

Nu mag ik hier ook😁

De derde dag met m’n Lunar Pilot, wat een mooi horloge!

16 likes

16 likes

Inderdaad Hans! :ok_hand: Groetjes van een broertje zonder stalen schoenen. :wink:

10 likes

Dank je wel👍🏻, de Lunar staat jou ook heel goed en die band is ook erg mooi.
Er zit zit bij mij ook een leren Bulova band in de doos, zowel de bracelet als de andere band hebben snel verwisselbare pushpennen, dat gaat heel gemakkelijk.
Ben tevens benieuwd hoe het staat met een “dikke” krokodil band, maar eens een keer uitproberen.

1 like

Had nog een Hirsch Grand Duke Alligator Hirsch Grand Duke Alligator Embossed band liggen, ik vind het erg mooi staan op de Lunar Pilot:

14 likes

Dankje Hans! :blush:

Staat inderdaad heel mooi! :ok_hand: Ik hou van dat soort combinaties; zwart-bruin. Maakt het spannend en chique! :slightly_smiling_face:

2 likes

weer eens regen. En veel wind

11 likes

Nieuwe bijpassende rvs armband. :hugs: :+1:

11 likes