Sterker nog: ik vind dat het horloge er nog meer een premium uitstraling door krijgt. Voor zover ik op de foto’s kan zien lijkt het me een heel mooi afgewerkt horloge en zie ik overal alle chronograaf wijzers mooi uitgelijnd op 0 staan.
Het is idd. erg mooi afgewerkt, de onderkant van de kast is glanzend gepolijst, de zijkant van de bezel is mat afgewerkt en dat staat mooi met de bovenste (matte) rand van het glas.
De chronograaf heb ik uitvoerig uitgeprobeerd en de wijzers gaan steeds weer perfect op nul staan.
Mwah, er zijn nog wel meer echte hoor.
Zo gauw die klaar is zal ik hem hier tonen.
Bulova Super Seville Day & Date automatic in goud op een zwart leren band. Blijf het heerlijk vinden om naar te kijken deze klassieker
Helaas past de rvs bracelet niet goed op de Precisionist. Hij is bedoeld voor de SURVEYOR modellen die ik niet bezit.
Mocht iemand belangstelling voor hebben neem contact per p.b.
Bij deze tweede zijn de banden wel uitwisselbaar.
Oef David, die is gaaf zeg!
Thx kerel Ja erg tof model. Mooie historie én een stukje oud spul op de plaat.
Gaaf hoor, mooi contrast met de wijzerplaat👌
Dank!
Heel mooie wijzerplaat, nog niet eerder gezien. Goede keuze!
Thx. Ja erg fraai vind ik ook. Bijzonder mooi dat relief en de kleur van het meteoriet materiaal. Mooi contrast ook met de zwarte sub dials en tachymeter ring.
3 weken met de post, weekje wachten op onderdelen en een goede beurt loopt deze weer als een trein.
Bulova officer uit 1947.
Deze zie je niet vaak. Gaaf!
Prachtig!!