De no-date versie. Niet helemaal een N/A, paar weken alweer in bezit. Was even zoeken.
Geweldig! Deze versie komt het dichtst in de buurt van het model dat tijdens de maanrit werd gedragen nadat de Omega Speedmaster faalde.
Deze staat bovenaan mijn verlanglijstje.
Wat is jouw polsmaat? Ik twijfel nog vanwege de lug to lug afstand…
Zo’n 18 cm pols. Forse klok, maar draagt goed. Heb er ook n stalen band bij als bonus.
Heel lekker deze😍
Zag een review langskomen van de Bulova Surveyor Automatic. Best geinig ding voor een ok prijs! Voornamelijk kermit groen voor de zomer.
Let niet op de slechte clickbait titel van de video
Ik heb deze incoming…
Ben benieuwd naar de plaat, lijkt lekker fris.
Wat een mooi horloge is dit!
Zeker mooi
Jammer van die cyclops…
Dat ben ik met je eens. Ik zal me er eens in verdiepen hoe die eraf kan.
Ik dacht eigelijk gewoon een ander glaasje erin te zetten
Dat kan natuurlijk altijd. Dit is de goedkoopste oplossing om de loup te verwijderen.
Dat gaat echt werken denk je?
Met een brandertje op een loup werkt idd dat is geen grap. Het hoeft maar heel kort.
Er zijn op YouTube genoeg tutorials hoe dat in zijn werk gaat. De principe is dat door de warmte de lijm los laat en dan een kwestie van goed poetsen om de lijmresten te verwijderen.
( How to remove cyclops from watch cristal )
Nog een leuke foto voor je van een oude Antiquorum veiling, met de Lunar Pilot in de catalogus van Universal Geneve die het blijkbaar ontworpen had - met nog een paar andere toppers , Bulova was eigenaar van UG tot 1977. De LP werd door Bulova als “Amerikaans” alternatief aangeboden maar alleen Scott heeft hem gebruikt dacht ik, als persoonlijk instrument.
Ik weet alleen niet welke automaat er van origine in zat. Dus mooie roots en een goed gezelschap op deze foto.