Thanks! Jij bent wel de koning wat betreft de 262khz horloges kwam ik achter…je hebt volgens mij ook een ex van mij…die gehele zilveren precisionist?
Pffff…gaaf setje man Die 2e links van de onderste rij heb ik gehad…is ook echt wel een zwaar horloge
…Ji hebt ook de Jet Star limited edition zie ik…klopt het dat er een CR2016 batterij in moet? En gaat dat makkelijk?
Ook toevallig gisteren bezorgd. Kan ik wel even voorruit.
Inderdaad CR2016 knoop cel.
Gewoon deksel losschroeven, verwijderen en de nieuwe indrukken, deksel vast.
P.s. Rubberen deksel ring controleren en desnoods invetten.
Ah top! Zit er niet zo’n klemmetje met zo’n (nu aan het vloeken) rot iniminie rot schroefje op ?
Zitten die dan in al jouw Bulova’s?
Nee nog niet tegengekomen.
Gewoon een kunstof klemmetje /
vasthoudertje .
Ik denk van wel . Heb pas 2 batterij moeten vervangen.
Tutorials op YouTube zijn het altijd
CR2016 voor de Precisionisten.
Zag op horloge.nl staan bij die van mij dat er een CR2016 in moet…maar ja websites zijn niet altijd even secuur met hun info…
Klopt, ik heb deze ook. Krijgt ook veel polstijd hier. Erg veelzijdig horloge ook: zowel met als casual als sportief
Zekers! Had deze echt gemist(zag dat jouw topic al in december 2023 was)…ben gek op donkergoen en donkergrijs als wijzerplaat…deze heeft een combinatie tussen licht en donkergrijs…afhangend van de lichtinval natuurlijk
Jij hebt de Jet Star limited edition toch? Die heeft toch ook een stalen band? Draagt deze lekker? Ben benieuwd of die op de mijne past en of je die band los kan bestellen?
Ik weet…ik vraag veel
Ja de stalen band van de L.E. heb ik ook maar nog niet op maat afgesteld.
Er zijn volgens mij 4 of 5 kleuren versies van de Jet Star uitgebracht en de rvs band is uitwisselbaar.
Nou er nog achter komen of ik die los kan bestellen …heb wel een filmpje gezien over 1 met de stalen band dat het wel een krasmagneet is. Thanks @Jesus