Bulova only

Je bedoelt die van @wilfox, helaas is die band te klein anders had ik hem allang opgepikt.

1 like

Gaaf horloge. Doe hem eens om voor een wrist shot.

Helaas is dit het enige wat ik bezit van Bulova!!
Gelukkig dat er alleen “Bulova only” in de titel staat en niet ”Bulova horloge only”!!! :joy::joy::joy:

5 likes

16 likes

Hoe bevalt deze en heb je ook een foto van om de pols?

1 like

Ik vind het een geweldig horologe!
Op mijn 7" pols:

22 likes

19 likes

Prachtig!

1 like

23 likes

goed gedaan :+1:

1 like

Zag deze voorbij komen op instagram, leuk horloge deze Bulova Racer 98B427

17 likes

Glowgolf met de fam.

Het is opmerkelijk hoeveel mensen spontaan reageren op dit horloge.

De leukste was met afstand een caissière bij de Lidl die even stopte met scannen, voorover boog en zei: ‘Meneer! Wat een gaaf horloge!’

36 likes

Dat zijn idd leuke reacties :smiling_face:
Het is ook een gaaf horloge om te zien :ok_hand:t2:

1 like

Oh boy oh boy oh boy. Ik heb vandaag één horloge op de post gedaan naar een medeforummer en meteen de centjes dubbel zo hard uitgegeven.

9 likes

Hoi Geert, is dit de uitgaande of de incoming ?
Kijk uit want de sweeping seconds van Bulova zijn zeer en zeer verslavend. :rofl: :+1:

Deze is incoming. Ik heb een Edox verkocht en de vervanger moest eens een wat andere techniek hebben dan automaat of solar. Ik ben heel erg benieuwd! De curv staat overigens ook op m’n short list.

Dus ja nu zit ik hier weer als een kind de avond voor z’n verjaardag blij te zijn :rofl:

1 like

Ik heb iets met de Apollo 15 , met mr Scott die het Falen Astronaut kunstwerkje op de maan plaatste,

maar een Lunar Pilot ga ik waarschijnlijk niet dragen en de Speedmasters zijn een beetje prijzig in die limited series, maar deze is ook leuk !

Blijkbaar alleen via Bulova.com waar ik terug verwezen wordt naar NL zonder vpn verbinding, maar af en toe komen zie hier voorbij , of via ebay ;

Mimos Jewelry Bulova

Als buro klok alleen een beetje onhandig maar het klokje ( 6 x 6 cm ) is los van de houder ( 8 x 10 cm ) en als je het plaatje voorzichtig loshaalt en omdraait kan hij prima staan.

10 likes

Ik draag hem regelmatig, maar ik krijg nooit spontane reacties. Nu ben ik niet het type dat mensen spontaan aanspreken, mss is dat de reden.

3 likes

Mouwen opstropen helpt enorm. Of doen of de zon in je ogen schijnt.

2 likes

Volgende week zou ie in huis zijn!
Ik had ‘m al eens automatisch; heerlijke gespreksopener:

5 likes