Je bedoelt die van @wilfox, helaas is die band te klein anders had ik hem allang opgepikt.
Gaaf horloge. Doe hem eens om voor een wrist shot.
Helaas is dit het enige wat ik bezit van Bulova!!
Gelukkig dat er alleen “Bulova only” in de titel staat en niet ”Bulova horloge only”!!!
Hoe bevalt deze en heb je ook een foto van om de pols?
Prachtig!
goed gedaan
Glowgolf met de fam.
Het is opmerkelijk hoeveel mensen spontaan reageren op dit horloge.
De leukste was met afstand een caissière bij de Lidl die even stopte met scannen, voorover boog en zei: ‘Meneer! Wat een gaaf horloge!’
Dat zijn idd leuke reacties
Het is ook een gaaf horloge om te zien
Oh boy oh boy oh boy. Ik heb vandaag één horloge op de post gedaan naar een medeforummer en meteen de centjes dubbel zo hard uitgegeven.
Hoi Geert, is dit de uitgaande of de incoming ?
Kijk uit want de sweeping seconds van Bulova zijn zeer en zeer verslavend.
Deze is incoming. Ik heb een Edox verkocht en de vervanger moest eens een wat andere techniek hebben dan automaat of solar. Ik ben heel erg benieuwd! De curv staat overigens ook op m’n short list.
Dus ja nu zit ik hier weer als een kind de avond voor z’n verjaardag blij te zijn
Ik heb iets met de Apollo 15 , met mr Scott die het Falen Astronaut kunstwerkje op de maan plaatste,
maar een Lunar Pilot ga ik waarschijnlijk niet dragen en de Speedmasters zijn een beetje prijzig in die limited series, maar deze is ook leuk !
Blijkbaar alleen via Bulova.com waar ik terug verwezen wordt naar NL zonder vpn verbinding, maar af en toe komen zie hier voorbij , of via ebay ;
Als buro klok alleen een beetje onhandig maar het klokje ( 6 x 6 cm ) is los van de houder ( 8 x 10 cm ) en als je het plaatje voorzichtig loshaalt en omdraait kan hij prima staan.
Ik draag hem regelmatig, maar ik krijg nooit spontane reacties. Nu ben ik niet het type dat mensen spontaan aanspreken, mss is dat de reden.
Mouwen opstropen helpt enorm. Of doen of de zon in je ogen schijnt.