Bulova only

Lijkt wel een Rolova, prachtige klassieke klok!

1 like

Mijn eerste Bulova watch, reden om aan te sluiten bij Bulova only :wink:

7 likes

Dames model met stemvork uurwerk 2302

9 likes

Geen zoemmertje maar wel 262 khz uurwerk. :+1:

11 likes

Ik bezit die koffiekleurige uitvoering daarvan, op een originele rubber band. Ik wil wat afslanken in de collectie, dus wellicht iets voor jou?

Picture is essentieel . :+1:

Oeh wie weet, al hik ik een beetje tegen de prijs aan en ook al is het aanschafpotje rap leeg geraakt de afgelopen maand.

snap ik, en dan is de prijs nog niet eens genoemd. Maar ja, we kunnen het er altijd nog over hebben natuurlijk. Pic is essentieel zij Jesus. Ben momenteel in buitenland, dus moet het even met deze doen.

3 likes

Devil diver blijft supercomfy, weet iemand of er andere kleuren bandjes voor zijn? Deze heeft quick release springbars dus ik zou verwachten dat ze wel wat variatie aanbieden vanuit Bulova

14 likes

Take it easy, it’s almost weekend. :blush:

13 likes

100th year anniversary “1975”
Kast heeft de vorm van de stemvork

17 likes

Is wel erg mooi zo zonder de wijzerplaat!!
Mooi uitzicht op het uurwerk!

Er zijn door Bulova toen veel modellen uitgebracht als originele spaceview.

Hier paar voorbeelden

17 likes

Wat een beauty👌🏽

1 like

Één van m’n favoriete horloges. :point_up_2::watch::ok_hand:

16 likes

Had gevraagd bij m’n AD naar de stalen band van de 98B415, ook 41mm en donker verchroomd. Ze konden mij niet garanderen dat de kleur matched, en de band (€275,-) is niet te retourneren…vond ik een vrij prijzig gokje…

Edit:

Voor de beeldvorming…

17 likes

Thanks! Dat is inderdaad een gokje. Misschien als we de code van de band hebben, dat deze ergens online te vinden is voor wat minder. Ik zal ook eens rondkijken. Vind hem wel gaaf staan op dat donker staal

1 like

Goedemorgen Bulova liefhebbers. :full_moon_with_face:

27 likes

Ik kreeg hetzelfde te horen, ook geen garantie over de pasvorm…
Ik heb hem dus maar besteld om het met eigen ogen te zien :sweat_smile: risico’tje moet je eens pakken he! Ik laat weten als ik 'm binnen heb! Zou 2 maand kunnen duren

1 like

Zou heel tof zijn, ben erg benieuwd! :+1::+1: :+1:

1 like