Dan ben je niet de enige.
Ben al lang gevallen in de Precisionist Rabbit Hole.
De vraag is hoe kom ik eruit
Dan ben je niet de enige.
Ben al lang gevallen in de Precisionist Rabbit Hole.
De vraag is hoe kom ik eruit
Antwoord is door ze te verkopen😉
Zeg maar tegen de rokers dat ze morgen moeten stoppen met roken.
Je moet het natuurlijk wel echt willen hè.
Elke ochtend even doordraaien…
Wat maakt die datum uit
Waar zijn die no-date precisionist modellen!!
Ik heb ze niet. Meestal de curve modellen van 44 mm en groter met transparante dials.
heeeeel mooi!!
Iemand een idee hoe je aan extra 2/3 schakels komt voor de 20mm bracelet bij de Lunar Pilot? Nodig omdat ik micro afstelling mis bij de vlinder sluiting.
Gewoon vragen of iemand een schakeltje over heeft.
Its not Rocket science
Ik heb hem nog niet.
Het gaat om de 2/3 schakels. Van de normale heb ik er 5 over. Bulova levert maar 2 stuks bij het horloge waarmee de afstelling lastig is voor mij. Net niet passend te krijgen.
Dat is toch 4/3, dus 1 en 1/3? Dan heb je toch alle opties?
Ja je hebt gelijk! Al heeft 2 x 2/3 wel iets meer lengte dan een “echte” 4/3 omdat er ruimte tussen de schakels zit.
Overigens heb ik een 20mm FinWatchStraps Sailcloth besteld omdat deze goed bevalt op mijn 22mm duikers dus ik ben bang dat deze band de favoriet zal worden.
Al geprobeerd?
Ja, 1 hele eruit en 2x 2/3 erin, dan zit ie weer te ruim. Even de zomer afwachten, heb dan dikkere polsen met warm weer.
Heb een beetje haat/liefde verhouding met de band. Heel mooi en degelijk. Maar zonder taper waardoor hij wel qua gevoel “aanwezig” is.
Sluit perfect aan op de kast.
Ik wissel vaak, start de dag meestal op mijn dikkere rechterpols, en wissel in de loop van de dag naar links. Werkt dat niet, is een kwestie van wennen.