Bulova only

Meten is weten, schakels “uit elkaar” getrokken:
1 hele schakel geeft 8,75 mm
2 x 2/3 schakels geeft 13 mm
Maar 8,75 * 1,333 is 11,6 mm

Met 4 stuks 2/3 net wat meer fijn afstelling mogelijk. Ik draag horloges nooit rechts. Kan er niet aan wennen.

Gelukkig genoeg andere mogelijkheden, er past veel op de Lunar Pilot en ik ben heel blij met dit horloge. En ook nog accuraat, nu 3 maanden in bezit en slechts -1/3 seconde over die periode.

Plaatje in de zon voor de sfeer…

8 likes

Wat is het toch een knappe jongen :heart_eyes:

13 likes

Fijne zondag!

9 likes

Vanaf 7 april slechts 300 stuks
New York street art

Ik wordt beetje :face_with_spiral_eyes: van de wijzerplaat

2 likes

Helemaal mee eens eerst dit😵‍💫en daarna🤢

1 like

Erg trippy inderdaad. Ze zouden beter wat meer variaties voor de standaard line-up van de Super Seville uitbrengen. Er zit nog zoveel potentie in met kleur, brushed bracelets, no date en day-date. Die stone dials zijn wel cool maar hier niet te krijgen dacht ik…

1 like

De 262 kHz kwarts nauwkeurigheid duurtest is gestart en loopt tot aan de overgang naar de wintertijd:

Gesynchroniseerd met de DCF klok.

8 likes

Ik wacht geduldig op de day-date inderdaad, maar volgens mij kan ik wachten tot ik een ons weeg :face_holding_back_tears:

1 like

High Precision Quartz👌🏽

1 like

Sinds de aankoop uit het blauw tot aan de overgang naar zomertijd was ie 1/3 seconde achter gaan lopen over 3 maanden tijd!

1 like

12 likes

Vandaag is deze grote jongen aan de beurt. (48mm). :laughing:
Ik zoek nog steeds een " reparateur ".
De datum draait niet meer mee met de 24 uurs ciclus. :sob:

5 likes

Omdat het vandaag een beetje veel regend. :sweat_drops: :umbrella:

5 likes

7 likes

Celebrating kings day. :netherlands:

5 likes

Bulova Marine Star Heritage met Precisionist caliber NP20, 262 Khz. Helaas 43mm… :disappointed:

6 likes

Goedemorgen horloge geitenbreirs. :blush:
Lief bedoeld hoor want ik ben de grootste. :rofl:

11 likes

10 likes