Bulova only

Bijna 1 jaar.
5 oogjes over tussen de keepers, maar niet echt te lang. :+1:

1 like

Today’s choice. :smiling_face:

3 likes

Wow

1 like

Wat een mooi collectie geweldig :ok_hand::+1:.

2 likes

Oeffff, is het al Kerst😁?

1 like

@HansT bracht me op het idee de bracelet er weer eens op te zetten. 164 gram in totaal om de pols en toch draagt het comfortabel!

5 likes

De bracelet heb ik er sinds ongeveer een week op (voor het eerst), de kwaliteit vind ik top👍🏻. Het staat prachtig.

5 likes

Deze Bulova maar weer eens uit de doos gehaald. Blijft een fijn horloge

4 likes

Het is een brok staal om je pols .
Vind je niet te zwaar ?

Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen. Nu draag ik wel vaker zwaardere horloges dus het kan ook zijn dat ik graag zwaardere horloges draag.

1 like

Lekker stukje zwemmen :sunglasses:

4 likes

6 likes

In alle NA-geweld is deze wat in de vergetelheid geraakt. Maar wat een bouwkwaliteit, gewichtige kast en mooi gebalanceerd op de pols. Super comfortabel en een heerlijke maat die de vintage looks af maken.
Wat absoluut niet vintage is, is de accuraatheid van dit uurwerk. Hij loopt op de seconde gelijk sinds de zomertijdwissel. Ongekend!

Herontdekte liefde en ik weet het nu zeker: de Zwitsers gaan plaats maken voor een Japanner, waarschijnlijk een Seville.

9 likes

Herontdekte liefde en ik weet het nu zeker: de Zwitsers gaan plaats maken voor een Japanner, waarschijnlijk een Seville.

Ik kan hier geen brood van bakken. Wat bedoel je eigenlijk te willen zeggen ?
Moet dat niet juist andersom zijn ?

Zeker een aanrader als je deze bedoelt

6 likes

Nee hoor er staat precies wat ik bedoel. Alle Zwitsers (Tissot en Certina eigenlijk nog) gaan eruit en daar komt een super Seville voor terug :slight_smile:

Ja dat begrijp ik wel ,maar is een Japaner ook een Seville ?

Ik zie Citizen toch wel als drijvende kracht achter het Bulova uurwerk eerlijk gezegd

2 likes

Iemand een foto van een Lunar Pilot om wat smallere polsen?

Het 43mm model om mijn 17,5 cm. Dit is de 96k111.

Hopelijk worden de foto’s zichtbaar…

5 likes