Bulova only

Ja eindelijk!! Tof, thanks. Het kriebelt. Wil ik de meteoriet of de versie met stalen band en leren nato, ik twijfel nog… het prijs verschil is zo’n €500,-, wat natuurlijk echt veel is…

1 like

Ook de NATO is van goede kwaliteit. Verder draag ik 'm ook op FinWatchStraps Sailcloth.
De stalen band is mooi van kwaliteit maar tapert niet en heeft een vlinder sluiting zonder micro verstelling. Er zitten wel 2 stuks 2/3 schakels bij.

Ik heb de mijne van een HF lid overgenomen, is als nieuw. Fijn horloge met een super mooie wijzerplaat met veel diepte werking. Loopt zeer nauwkeurig, sinds de overgang van winter- naar zomertijd pas +1 seconde erbij.
Heel solide en indrukwekkend horloge. Goed kijken naar online aanbiedingen, kan flink schelen.

1 like

Dit is zo’n beetje de enige ‘aanbieding’ die ik kan vinden, ik heb nog een 10% kortingscode waarmee die net onder de 600,- komt en dan nog vind ik het denk ik net wat teveel om comfortabel even uit te geven.

Ik heb de advertentie van de jouwe ook gezien toen ik op het forum zocht naar meer info over de Lunar Pilot :wink: toch nog wat geduld maar hebben dan, denk ik

1 like

Gekocht voor de zomer :sun_with_face:

8 likes

Ik heb 'm gekocht van @Vito72 en ben er nog steeds ontzettend blij mee.
Maar als ik even in het archief zoek op 96k111 kom ik er aardig wat tegen dus er komt er vast wel weer één in het blauw.

2 likes