Wow wat gaaf. Ik zit te lurken naar de meteorite, maar moet nog even over het prijsverschil stappen… wat vind jij ervan?
Wauw. Das een sterk kwartet. Deze ontbreekt nog in mijn Precisionist collectie.
Persoonlijke hou niet zo van chronograaf horloges, vind ze te druk.
Misschien toch eraan geloven.
Het is een heel mooie versie, maar niet de best afleesbare. De wijzerplaat is zeker uniek. De zwarte blijft voor mij de klassieker.
Krijg net mail van de ad dat de kast van de meteoriet van gematteerd rvs is ?
Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw vraag kan ik bevestigen dat de kast van de Bulova Lunar Pilot bestaat uit gematteerd roestvrij staal.
Geldt dat ook voor de L.E. Meteorite ?
Da’s niet waar; de kast van de meteorite dial versie is van (bead-blasted) Grade 5 titanium.
Even uit mijn hoofd:
45mm (originele model)
Uitvoering | Wijzerplaat | Logo | Datum | Kast |
---|---|---|---|---|
Classic | Zwart | Nieuw | Ja | Bead-blasted RVS |
Polished | Zwart | Oud | Nee | Polished RVS |
Black | Zwart | Oud | Nee | PVD-coated RVS |
50th Anniversary LE | Black/Gold | Oud | Nee | Bead-blasted titanium, goudkleurige pushers en achterkant |
43.5mm (re-release model)
Uitvoering | Wijzerplaat | Logo | Datum | Kast |
---|---|---|---|---|
Classic | Zwart | Oud | Nee | Polished RVS |
Blue Panda | Wit/Blauw | Oud | Nee | Polished RVS |
Meteorite LE | Meteoriet/Zwart | Oud | Nee | Bead-blasted titanium |
Blood Moon | Rood/Zilver | Oud | Nee | Polished RVS |
Van de 45mm Classic is er dan volgens mij ook nog een aparte versie op leer en op staal, waarbij de positie van de pushpins net iets anders is. Bij de 43.5mm versies is dat niet meer.
De Classic Zwart 43,5mm No date zit qua uiterlijk het dichtst bij het origineel (waar er maar 1 van is).
Ik geloof je gelijk.
Sommige aanbieders zeggen rvs , daarom vroeg ik het aan een ad die hem redelijk in de aanbieding heb.
Ja; zou willen dat die een bead-blasted case had ipv polished.
Begrijp ik, dan zit je nog dichter bij het origineel. Polished is het horloge meer aanwezig, het is een flinke verschijning aan je pols qua grootte en bling maar ik vind 'm mooi zo en “niet horloge liefhebbers” hebben nog nooit iets over het horloge gezegd als ik 'm draag.
Vandaag op de FinWatchStraps Sailcloth band. Draagt comfortabel en ik vind het een mooi contrast met het horloge.