Bulova only

Blijft toch een aparte verschijning

10 likes

Vind deze ook mooier dan origineel: die is beetje vlak
Dank

Sinds de NA niet van mijn pols geweest… Een record!

8 likes

Een kruispost, omdat ik nu hier ook mee mag doen…

…met mijn Lunar Pilot, een Bulova met best wel ‘een bijzonder verhaal’. :rocket: :sunglasses:

Apollo15_Scott

6 likes

Hop! Haal de Bulova’s tevoorschijn:

10 likes


Één van de weinige niet vintage horloges welke ik graag draag.

10 likes

Yes !
Ik mag hier ook weer meedoen :slight_smile:
Al een hele week moeilijk van de pols te krijgen :grin:

Vooralsnog heb ik hem op het meegeleverde velcro bandje. Die erg super is want je kan hem precies op maat dragen.
Toch komt er binnenkort nog wel een NATO voor erbij, denk ik.

Heb hem erg gemist. Wat een pracht klok :heart_eyes:

13 likes

14 likes

Woow dies lekker… waar haal je die? Nog nooit gezien…

1 like

De mijne ook maar eens

8 likes

Kremer in Emmen/Stadskanaal, van harte aanbevolen! :smile: :+1: Het is een Bulova CURV 96A205.

15 likes

Weet iemand wat de prijs van de super Seville quartz versies ongeveer zijn? Ik ben helemaal op de super Seville maar ik schrok een beetje van de prijzen, van de automaat versie. Wellicht zijn de quartz versies wat betaalbaarder…

1 like

Dat gaat ook helemaal nergens meer over. Compleet uit zijn verband gerukt, helemaal over de top.
Maar de markt bepaalt…

1 like

Nee inderdaad, die zijn echt heel hard gestegen de afgelopen tijd… Hopelijk blijft de quartz versie nog een beetje stabiel :sweat_smile:

2 likes

Ik had een mooie super Seville in Quartz. Heb nu ook een twotone daydate maar van een andere merk. Die gaat er binnenkort uit voor weinig. Heb nu iets teveel horloges. :sweat_smile:

1 like

Ja die liet je zien, dat was eigenlijk wel de perfecte kandidaat, zo jammer dat ik op stage ben :slightly_frowning_face:

2 likes


Deze chrono heeft een 7750 Valjoux automaat met 28800 beats uit 1970.
Staat zondag te koop op de rikketik

6 likes

Gisteren een Bulova accutron uit 1975 binnengekregen. Een vraagje hierover. Ooit beloofde Bulova 2 seconden verschil per dag voor de gehele leeftijdsduur van het horloge. Natuurlijk enigszins een verkoopstrategie. De mijne loopt 7 seconden voor per 24 uur. Vinden jullie (kenners) dit nog binnen de marge?

Ik ben geen kenner maar +7 uit 1975 is gewoon perfect lijkt me …