Bulova only

Wow ! Nice ! :heart_eyes:

1 like

Zo, dat is een flinke jongen. :hushed:

Mijn curve batterij is op :frowning: volgens het boekje moet hij dan terug naar Engeland
 iemand een idee of het echt zo’n noodzaak is of dat een willekeurige juwelier die 4 schroefjes ook wel aankan?

Of waar je een eventuele pakking en batterij kan bestellen als particulier, zo spannend lijken die schroefjes ook weer niet.

1 like

War heb je de curve gekocht?

De (officiële) dealer moet je dat toch kunnen vertellen?

Buitenland, de website geeft alleen v&d aan als dealer in Nederland.

2 maanden geleden heb ik mijn curved Bulova gewoon bij een vakman horlogemaker gebracht voor Batterij wissel.
Geen vuiltje aan de lucht
Wel ff handleiding doornemen om alles weer op de 0 positie te krijgen.

Als je in de Achterhoek woont moet je een pb sturen, dan laat ik je weten waar ik het heb laten doen

Goedenavond,
Ik heb niet zo heel veel verstand van Bulova, maar ik vind de bulova moonwatch wel erg mooi! Echter vind ik hem wel aan de grote kant. Is of komt er misschien nog een kleinere variant?

Ouwe website zeker :frowning:

Daar hopen de meeste al jaren op, waaronder ik. Met name omdat het origineel gewoon 40mm was
 mij een raadsel waarom de reissue dan zo groot moet zijn. Bulova is ‘helaas’ Amerikaans. Die houden over het algemeen niet van klein en subtiel. :yum:

3 likes

@theelepel heb je mijn antwoord gezien?

1 like

Ben ik ff blij dat er ook nog aan mij word gedacht door Bulova :smiley:
De Moonwatch in 40 mm 
 moet er niet aan denken zeg :joy:

:yum:

2 likes

Nu wel, heb ook al een Pm mogen ontvangen van een ander lid met een adres in de buurt!

1 like

Ik zou zeker gaan voor een 40mm versie, het formaat is het enige wat me weerhoudt om de huidige Moonwatch te aan te schaffen.
Maar ben bang dat @Batossai gelijk heeft


2 likes

Zeldzame Bulova Royal Oak
Op aanvraag

Poeh deze zie je niet vaak op Mp.

2 likes

Deze is van mij :wink:

4 likes

Potverdikkie die is gaaf zeg!

1 like

Well done!
(waarmee ik veronderstel dat je bedoelt dat je hem gekocht hebt, maar realiseer me nu dat je misschien bedoelt dat je de aanbieder bent
)

1 like

Ben de aanbieder :wink:

1 like

Waarom zet je niet gewoon een vraagprijs bij de advertentie?