Bulova only

10 likes

6 likes
3 likes

Cross post voor de Bulova liefhebbers zonder Moonwatch.

Vandaag de mijne (weer) voorzien van een vers Kizzi Precision Flightgear NASA Mil-spec short bandje. Hele mond vol hè :grin:
Tevens een voorschot genomen op de echte Moonwatch die toch eens moet komen. Dus een historisch correcte versie zit nog in het plastic.

Genoeg gelul, plaatjes! Pracht bandje :heart_eyes:
Deze keer verkoop ik hem niet :crossed_fingers:

7 likes

Gave band zeg! Maakt hem mooi af.
Ik twijfel al een hele tijd over deze. Alles wat vliegt qua militair/ruimtevaart, interesseert mij enorm. Het verhaal achter deze klok vind ik ook zeer boeiend.

1 like

Hierbij een foto van de Bulova die ik een tijd geleden heb laten gaan. Ik vind ze prachtig op een racingband.

Ik zou er echter toch graag weer eentje in de collectie willen dus mocht iemand er vanaf willen…

7 likes


Mijn oudste Bulova: 1951.

13 likes

Jammer dat ik maar 1 Like aan kan geven, prachtig!!

1 like


Één bulova in de box, deze precisionist.

11 likes

:wink:

21 likes

Is er eigenlijk al meer bekend over de Bulova Electrostatic? Het verhaal was dat dit misschien volgend jaar zou verschijnen ter viering van het jubileum van de accutron. Heb er al best lang niks meer over gelezen, vandaar de vraag.

1 like

gister over enthousiast mijn handen gewassen en nu is mijn plexi beslagen, dus vocht in wie kan mij een goede hersteller aanbevelen voor een service beurt

1 like

Mijn eerste aanschaf nadat het horlogevirus me te pakken kreeg. :grin: Tevens het horloge in mijn profielfoto, de Bulova 96B205 Accutron II:

10 likes

Er is weer wat mooi’s onderweg


Bulova snorkel chrono

17 likes


Toch eigenlijk wel een heel mooi horloge.

13 likes

Is gewoon een heel mooi horloge, een horloge met een verhaal +1

2 likes

Een vintage Bulova past ook wel in dit topic denk ik.
Deze heeft een van de eerste Valjoux 7750 uurwerken die zijn uitgekomen.
Dit horloge is uitgebracht in de beginjaren 70.
Het model is nog steeds tijdloos.

15 likes

Bulova heeft ook horloges uitgebracht met meer complicaties.
Deze chrono heeft ook nog een wekker en kan tot 100 meter onder water.

2 likes

Dat is een mooie zeg! :ok_hand:t2:

Deze snorkel chrono zat niet lekker om de pols, of te strak of te los en geen micro afstelling en dan wordt het niet wat, al plannen om deze in het blauwe gedeelte aan te bieden.
Totdat ik gewezen werd op een halve schakel bij de sluiting, nu zit die perfect en mag die blijven.

6 likes