Bulova only

Ja echt bizar! Niet verwacht ook!

1 like

12 likes

Misschien dat anderen dit al lang weten, maar ik zie dat er nu een kort filmpje op de website van de nieuwe Accutron is gekomen. Laatste keer dat ik keek was deze er nog niet. Kennelijk gebeurt er toch iets :smiley:

5 likes

Bij Gerrit gekocht, mooi hoor gefeliciteerd.

10 likes

vond de plaatjes wel mooi dus even een cross :see_no_evil:

@EnriqueRQ gefeliciteerd!

13 likes

Ook wel een geil ding zeg.

4 likes

11 likes

15 likes

Met een wekker is er ook nog.
Deze ga ik maar eens wegdoen, uitdunnen van de te veel aan dingen heet zoiets.

4 likes

Fascinerend horloge blijft het toch; tof om te zien hoe er verschillende lagen in de wijzerplaat zitten.

12 likes

Sinds een week ook om de pols :star_struck:

8 likes

Trouwens een vraagje.

İk stoor me er wel aan dat de chrono/sec wijzer midden door de Bulova tekst heen staat als default. Nou laat ik hem vaak staan tussen de 1 en 2 uur.
Zal batterij hierdoor sneller leeg raken?

Naar mijn idee verbruikt hij alleen extra op het moment dat de chrono loopt. Op het moment dat jij hem stopt (ongeacht waar) stopt ook het extra verbruik?!

1 like

Deze weer eens om de pols.

6 likes

Even een vraagje: mijn spaceview loopt behoorlijk achter per etmaal. Kan een nagenoeg leeg batterijtje de boosdoener zijn? Ook misschien omdat hij nog wel ok loopt als hij plat ligt en dus met minder zwaartekracht te maken heeft? Servicebeurt heeft hij in ieder geval niet nodig. Is vorig jaar geweest.

8 likes

Volgens Gerrit niet de batterij ongeveer één jaar meegaan. Dus als hij vorig jaar geweest is…

Hij staat je goed!

1 like

Ik zal vandaag een andere batterij plaatsen. Nog moeilijk zoiets of gewoon openen met het speciale tooltje en erin stippen?

11 likes