Bulova only

Zeker!

Net de batterij vervangen. Ik zie zo al dat ie sneller loopt. Gezien mijn aankoopmoment ook niet vreemd dat het de batterij was: 16 maanden geleden.

1 like

Was dat nog lastig? Of belangrijker, bij een quartz chrono had ik eens dat door de stroomonderbreking enz de kleine wijzertjes niet meer goed stonden enz. Nu is dat anders, maar weet iemand of er andere zaken zijn behalve het fysiek verwisselen, waar je rekening mee moet houden? Iets dat je NOOIT moet aanraken bij een stemvorkuurwerk bijv?

4 likes

Bij mij was het zo gepiept, maar als het goed is een ander uurwerk. Ik heb de 214. Bij jou zit de kroon op 4 uur dus dat zal wel een 218 uurwerk zijn waar de hele deksel afmoet. Bij mij hoefde de hele deksel er niet af. Het was een kwestie van opendraaien, batterij met nieuwe pakking erin, en weer dichtdraaien.

3 likes

Cross post

13 likes

Komende week deze ophalen (full service en nieuw saffierglas).

Daarna deze band erop:

Dit is een 1993 Bulova cal. Valjoux 7758 in titanium met gouden bezel.

12 likes

Ik denk dat deze binnen kort naar het blauwe deel vertrekt
Vind hem iets te iel

3 likes

Hoeveel mm ? En hoe groot is je pols?

volgens mij is mijn pols 19,5 / 20 cm
Het horloge is 41mm

Vind hem zo op de foto niet klein lijken hoor… kan ook aan de hoek van de foto liggen.

14 likes

Crosspost uit het NA topic…

17 likes

11 likes



15 likes

in NOS staat verkerende Super Seville, heerlijke blingbling…

12 likes

Deze staat op MP toch? Is inderdaad wel in erg goede staat! :+1: Wil de mijne opnieuw laten vergulden zodat hij er ook weer top uitziet.

1 like

Klopt inderdaad! bied hier niet meer zoveel aan, word niet gewaardeerd heb ik gemerkt, dus dan maar elders.

1 like

:point_down:

Vorig jaar deze accutron uit '75 gekocht. Gisteren nieuwe bandjes van cheapnatostraps binnen gekregen en deze erop gezet.

12 likes

Deze weer eens:

9 likes