Bulova only

Blijft een apart en mooi ding

1 like

Ja, mooi gebrushd en de meshband zit erg lekker; prima. :relaxed: Ik draag 'm eigenlijk alleen in de lente en zomer, past bij mij niet zo lekker onder de mouw.

15 likes

Ik doe met je mee. Blij om deze weer terug te hebben.

9 likes

Waar was tie dan?

1 like

Vervangend model, ik heb de originele nog :sunglasses: @Eddio
Om deze reden vind ik het zo lastig om een mooi horloge weg te doen…

10 likes

Had hem in september verkocht tesamen met een Squale, Zodiac en een Tactico voor de kans op een Grail. Geen spijt want ik heb er een grandioze Sinn 903 St voor terug. Maar met de tijd begon het toch weer te kriebelen. Heb er een heel mooi geschiedenisverhaal over geschreven hier. En toen ik er 1 voorbij zag komen op de baai voor een leuke prijs kon ik hem niet meer weerstaan.

1 like

begrijp ik…

en daar is mijn eerste versie @Bugs3 hahahha

1 like

Deze heeft in ieder geval een mooi thuis gevonden bij een andere liefhebber!!

@kosz De toen verkochte Squale GMT blijft ook tussen de oren spoken…:scream: jahahaha

Ik heb de mijne sinds vorige week. Had er al een tijd een oogje op. Ben er erg blij mee in ieder geval…

1 like

Nou heel veel plezier ermee want je hebt een knaller gekocht.
Hier nog een stuk wat ik erover geschreven heb

3 likes

Gewoon leuk :grin:

6 likes

TIP:
Voor een bijzondere bulova kun je hier terecht:

1 like

Als vintage liefhebber, is deze chrono voor mij als vintage persoon nog steeds een ultimate tijdloos model.
Dit horloge is uitgebracht in de beginjaren 70 met een van de eerste Valjoux 7750 uurwerken die zijn uitgekomen.
Ik zie in dit topic meer prachtige vintage horloges voorbij komen. Dus laat ik deze nog maar een keer zien.

11 likes

Gaaf ding Huib

2 likes

Ja, iets voor Clim misschien?

1 like

:joy::joy::joy:
Ben nu aan het genieten van mijn bulova seahunter chrono.
Deze is ook erg gaaf, dat zeker.
Ik wil hem wel eens in het echt zien.

1 like

Met grote dank aan @Floris155 en @Rotterdammert

12 likes

Kijk m eens glimmen. Supertof, ook in deze configuratie. Geniet ervan @Climholland.

4 likes