Bulova only

Heb 'm nu een paar maanden en ben er heel blij mee!

Wel een paar zomerbanden besteld :slight_smile:

11 likes

:ok_hand: ziet er goed uit ook met de stalen bezel :+1:

1 like

Dit wordt gewoon een bezel-swapper.

1 like

11 likes

Zo moest even de batterij vervangen van de Lunar Pilot en dacht maak meteen even foto en vermeld hier batterij versie, SR927W.

Zo, meteen om de pols…

13 likes


Accutron II, op de meegeleverde band.
Draag hem meestal op Hirsch-rubber, heb wat gemengde gevoelens bij deze mesh.

12 likes

Heb ‘m ook weer om

11 likes

:sunglasses::+1:

18 likes

Denk dat ik deze wel de leukste vind van jouw collectie
:ok_hand:

1 like

Dank je.

1 like

Ik kwam deze onlangs tegen, wel een leuk klokje. Niemand op het forum die hem toevallig heeft en kwijt wil :smile:

7 likes

Iemand die op zoek is naar een bulova lunar pilot met stalen bracelet? Nee ik doe de mijne niet weg maar zou graag de doos en boekjes willen hebben die ik nu mis. Ik zie er 1 te koop voor een leuke prijs dus als iemand dit horloge zoekt en de doos en boekjes niet interessant vind PM me maar…

Na de eerste zin : hé ? Whut ? :thinking::hushed::hushed: die doet ie toch niet NOG een keer weg ? ff verder lezen kwam het al snel weer goed :stuck_out_tongue:

1 like

hahaha nee die gaat niet weg.

Die curv bevalt mij wel. Modern horloge met een uitstraling die wel schuurt, maar net niet protserig of kitscherig wordt. Helaas te groot voor mijn pols denk ik.

1 like

Mijn polsomtrek varieert van 18 tot 18,5 cm…ter indicatie. De 45 diameter maat schrok mij af in 1e instantie.
Maar praktijk bleek het ok te zijn.

1 like

Gaat niet vervelen…

13 likes

Ik mag hier sinds kort ook meedoen met deze vintage handopwinder. :heart_eyes:

16 likes

Ik heb 'm nu een paar keer op het forum gezien, maar… Man, wat een gaaf horloge is dat.

1 like

Dank je! Hij is eigenlijk gewoon NOS, als nieuw. Het oranje van de secondewijzer is in het echt nog veel feller dan op de foto. Een ander bandje gaat hem nog beter staan, vermoed ik. De originele donkerblauwe band zat er ook bij toen ik hem kocht.

3 likes