Bulova only

Deze mocht weer eens om :sunglasses::sunny:

11 likes

Apart, en mooi gemaakt en ook wel eigenlijk heel leuk…
:+1:

1 like

Thanks. Ik vind 'm wel vrij fors, maar dat zijn die Precisionists nu eenmaal. :wink:

1 like

20 likes

Helemaal gelijk!!!

Kennelijk gaat Citizen Accutron los koppelen van Bulova en er een eigen merk van maken. Hoop met name dat de electrostatic eerder dan later gaat komen :grimacing:

“Citizen Group’s next major initiative in America will be the full roll-out of the Accutron brand. Previously a collection under the Bulova name, Accutron will now launch as its own brand featuring the world’s first-ever electrostatic powered movement.“

De teaser site van de electrostatic is aangepast, en ik kan geen verwijzingen naar de electrostatic meer vinden… o dear

Hij is er (bijna) :tada::tada::tada::tada: Nadeel: ik had op een wat schappelijkere prijs gehoopt. Daarnaast alleen in de VS te krijgen (voor zover ik kan zien).

Blijkbaar gaan alle prijzen de kant van de Joseph Bulova 1st ed. 24k op, beetje overdreven vind ik!

DIe is wel … :heart_eyes:

Als ik genoeg geld had vloog ik vandaag nog naar Amerika om hem te gaan kopen, maar helaas dat heb ik niet. :disappointed::wink:


Teveel horloges, dus deze schoonheid gaat morgen naar het blauwe gedeelte…
Interesse, stuur me een PB

14 likes


Een gouden zondag vandaag :slight_smile:

8 likes

Ik heb deze gehad de chrono met geel accenten persoonlijk vind ik blauw mooier.

9 likes

Ik ben zo blij met deze.
Súper goede staat, formaat voor mijn pols meer dan subliem en de uitstraling ervan :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Zo, effing, tof! :heart_eyes:

10 likes

Gewoon omdat het kan :grin:

15 likes

Er zijn maar weinig gouden verschijning die mij wat doen… man man man wat een knaller.

1 like

Klaar voor de avond

6 likes

die is mooi :ok_hand:
maar dat is een quartz of niet?

1 like