Bulova only

Hij is ook echt mooi in ‘t echt, dankje!

Dankje!

8 likes

Ik heb het internet afgezocht maar ik heb geen enkel ander plaatje gevonden van dit horloge!
Wel leuk dat er wave patroon in de dial zit. Benieuwd naar deugdelijke foto’s. :slightly_smiling_face:

Ik ook al 2 dagen, zonder succes, dus maar gewoon aangeschaft en dan straks weten we (hopelijk) meer :rofl:

1 like

Wel iets op ebay kunnen vinden wat er op lijkt…staat ook bij A3 watch

1 like

Dat lijkt er inderdaad wel een klein beetje op, ondertussen nog steeds op zoek maar nog steeds niets gevonden :face_with_monocle:

en hierbij wat betere foto’s zoals beloofd :slight_smile:
Horloge is nog niet open geweest dus weet nog niet veel meer dan hiervoor, als het lukt morgen langs de horlogemaker.

De wijzers zijn overigens shiny blauw…

Weet nog niet zeker of ik hem ga houden dus wellicht kom hij hier binnenkort beschikbaar :slight_smile:

6 likes

dibs

1 like

Hey,

Wat een mooi topic met mooie horloges

zelf deze vandaag weer om.

14 likes

A3 slaat op het jaartal van productie lijkt me, A is jaren 2000 en 3 maakt 2003 :slight_smile:

Hier staan alle:
https://mybulova.com/bulova-date-codes
Bij Super Sevilles staan ze vaak op de rotor, wellicht bij deze op de caseback.

1 like

Zo, daar zijn ze dan :slight_smile: Helaas nog geen kans gehad plaatjes te maken bij daglicht.


16 likes

Nog steeds dik in de honeymoon-fase :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

12 likes

Blijft apart om de techniek zichtbaar te hebben, en wat voor techniek!

1 like

Ja hè?
Voor mij als techneut zijn deze Spaceview en m’n andere 218 een schot in de roos! :drooling_face:

5 likes

Sinds een week deze dresser uit “ volgens de vorige eigenaar volgens schatting “ 1980

5 likes

Is de bracelet ook bronskleurig?

Een schaamteloze crosspost!

9 likes

8 likes

15 likes