Bulova only

1 like

Gister de Bulova op verschillende nato’s geprobeerd. Military green was het mooiste:

Maar toch maar snel weer op staal gezet:

Geeft m.i. veel meer karakter aan het horloge!

11 likes

Tof zo met die kroon op 2. Ik denk dat deze ook wel goed staat op een stukje leer :+1: (en lichte kleur denk ik dan)

1 like

Dank je wel, ik vind het zelf inderdaad ook leuk dat de kroon op 2 zit. Ben het met je eens dat leer ook goed zou kunnen maar heb dat nog niet geprobeerd. Ik laat hem eerst maar weer even op staal. (het was best even een gepiel om het er weer op te krijgen, terwijl er af zo gemakkelijk ging :sweat_smile:)

1 like

15 likes

Na mijn stalen en geel gouden Seville verkocht te hebben om over te stappen naar een Tudor Day-date toch weer een mooie Super Seville gevonden. Helemaal compleet ook nog met doos, garantie kaart en boekje en 1 schakel :sunglasses:

30 likes

Zo die is echt gaaf zeg :blush:

3 likes

Thanks! Ook wel echt lekker zo’n zwarte plaat in een two tone :sunglasses:

1 like

Hoe heb je die kunnen vinden man?

tja soms moet je een beetje geluk hebben met speuren op het web. Maar ik zoek vooral op de minder bekende plekken. Dus Ebay sla ik over, daar worden voor dit soort nette exemplaren zulke hoge prijzen gevraagd (en kennelijk verkocht). En deze komt vanuit Duitsland, via lokale Marketplace pagina.

3 likes

Zoals anders al aangeven: die is echt heel chique! :ok_hand: mooie vangst!

Mijn maatje voor de dag:

8 likes

popcorn-gifs-2emPr5

1 like

En daarvoor? Komt toch echt uit Duitsland, Keulen.

1 like

Tja…

Maar

haalt toch een beetje de kern uit je

verhaal…

Wel een mooie Bulova!

4 likes

Not gonna lie.
“Lokale Marketplace” klinkt net was spannender tho.

3 likes

17 likes

Vandaag weer een lunar pilot dag!

19 likes

Zoempie weer om vandaag. Klein maar fijn!

11 likes

Dit topic heeft content nodig! Het is erg mooi om te zien dat veel NLers Super Sevilles en Bulova’s in het algemeen ontzettend kunnen waarderen. Veel van wat ik verkoop blijft in Nederland, en veel ook bij leden van het HF. Erg leuk om te zien. Deze is ook in Nederland gebleven!

13 likes

Heb jij die Surveyor nog @quantore ?

2 likes